JPQ 07.04.2006 02:43:42 | |
---|
Onko koskaan thomannilta ostamaasi soitinta takuuhuolettu ? jos kauanko huolto kesti. Itse jouduin käytännössä heti lähettämään Novation KSR synani huoltoon.:( Mietin miten hyvin arvio huollon kestosta pätee. |
Leikari 07.04.2006 09:01:08 (muokattu 07.04.2006 09:01:27) | |
---|
Onko koskaan thomannilta ostamaasi soitinta takuuhuolettu ? jos kauanko huolto kesti. Itse jouduin käytännössä heti lähettämään Novation KSR synani huoltoon.:( Mietin miten hyvin arvio huollon kestosta pätee. Itselläni ei kokemusta. Kaverin Voyager lähti vian vuoksi parin päivän jälkeen takaisin Thomannille. Sieltä tuli käytännössä saman tien kokonaan uusi yksilö tilalle (toiminut ongelmitta). Takuuhuoltoa/korjausasiat lienevät valmistajakohtaisiakin so. miten tehdas/maahantuoja/vähittäismyyjä ovat sopineet. Esim hoidetaanko paikallisesti valtuutetussa huollossa vai pistetäänkö tehtaalle asti. Ongelman luonnekin voi ratkaista. Kerropa ihan mielenkiinnosta ja huvikseen, että minkälainen vika ja mikä oli arvio huollon kestosta? Soitetaan jamia! |
marok 07.04.2006 14:45:53 | |
---|
Vaikka ei minulla kyse ollutkaan koskettimista, niin kerronpa kuitenkin. Tilasin Thomannilta joskus muutama vuosi sitten B.C. Richin Body Art collection Warlockin. Toimituksessa oli paketti ottanut osumaa ja Warlockin widow-lapa oli vaurioitunut. Molemmat terävät kärjet olivat menneet poikki. Kitara piti lähettää muistaakseni Poriin, jonka jälkeen jäin odottelemaan uutta tilalle. Kun kitara oli saapunut Poriin, lähti sieltä ilmoitus Thomannille, jonka jälkeen Thomann lähetti uuden kitaran minulle. Aikaa tähän kaikenkaikkiaan kului 3-4 viikkoa. (sain siis uuden kitaran. Huolto olisi luultavasti kestänyt huomattavasti kauemmin) Muuten homma pelasi ihan tyydyttävästi, mutta aikaa olisi saanut mennä huomattavasti vähemmän. Villisian paino on 200km ja se syö keitettyjä perunoita. |
JPQ 07.04.2006 17:59:32 | |
---|
Vaikka ei minulla kyse ollutkaan koskettimista, niin kerronpa kuitenkin. Tilasin Thomannilta joskus muutama vuosi sitten B.C. Richin Body Art collection Warlockin. Toimituksessa oli paketti ottanut osumaa ja Warlockin widow-lapa oli vaurioitunut. Molemmat terävät kärjet olivat menneet poikki. Kitara piti lähettää muistaakseni Poriin, jonka jälkeen jäin odottelemaan uutta tilalle. Kun kitara oli saapunut Poriin, lähti sieltä ilmoitus Thomannille, jonka jälkeen Thomann lähetti uuden kitaran minulle. Aikaa tähän kaikenkaikkiaan kului 3-4 viikkoa. (sain siis uuden kitaran. Huolto olisi luultavasti kestänyt huomattavasti kauemmin) Muuten homma pelasi ihan tyydyttävästi, mutta aikaa olisi saanut mennä huomattavasti vähemmän. Saa kertoa ihan vaikka munniharpusta.:) Laitoin tänne koska tätä puolta seuraan eniten enkä keksinyt kaikkia ryhmiä tavoittavaa ja oikeasti kiinnostaa ihan kaikkia soittimia koskevat tiedot. Vika on tämä Filter Overdrive potikkaa ei ihan pohjalle asti saa (max arvoonsa siis) ja sieltä tulee epämäärisiä arvoja jotka jopa itsekseen vaihtelee. Arvio kestosta oli 2viikkoa ja matkat päälle. KSRiä ei enään saa kun ne loppunmyyty. |
JPQ 07.04.2006 17:59:41 (muokattu 08.04.2006 14:14:12) | |
---|
Taas tupla.:( |
Kemppilä 08.04.2006 13:33:19 | |
---|
Mulla meni thoomannilta tilatut nEarit huoltoon, ku toisesta oli diskantit särki tullessaan. Poriin käskivät lähettämään, kun otin yhteyttä asiakaspalveluun. Aikaa meni pariviikkoo ja lähettivät saksasta uuden parin kajareita. Tähän mennessä pelkästään hyvää kokemusta thomannilta. "Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." Rokkia
Röytö = Emotion |
JPQ 08.04.2006 14:13:54 | |
---|
Mulla meni thoomannilta tilatut nEarit huoltoon, ku toisesta oli diskantit särki tullessaan. Poriin käskivät lähettämään, kun otin yhteyttä asiakaspalveluun. Aikaa meni pariviikkoo ja lähettivät saksasta uuden parin kajareita. Tähän mennessä pelkästään hyvää kokemusta thomannilta. Minne meni porissa ? |
JPQ 08.04.2006 14:13:59 | |
---|
Mulla meni thoomannilta tilatut nEarit huoltoon, ku toisesta oli diskantit särki tullessaan. Poriin käskivät lähettämään, kun otin yhteyttä asiakaspalveluun. Aikaa meni pariviikkoo ja lähettivät saksasta uuden parin kajareita. Tähän mennessä pelkästään hyvää kokemusta thomannilta. Minne meni porissa ? |
JPQ 08.04.2006 14:14:14 (muokattu 08.04.2006 20:18:51) | |
---|
Tupla. |
Wonder 08.04.2006 16:15:18 | |
---|
Kawai ES3-stagepianossani oli 2 kosketinta painunut pohjaan kun se tuli. Lähetin sen Lohjalle takuuhuoltoon ja se tuli muistaakseni viikon kuluttua takaisin (tai korkeintaan kahden). |
Kemppilä 08.04.2006 18:55:30 (muokattu 08.04.2006 18:55:39) | |
---|
Minne meni porissa ? Ilmeisesti johonkin huoltohommaan tai johonkin. Antoivat thomannilta niin kummallisen osotteen, mihin se piti laittaa. Matkahuollon kautta käskivät laittamaan ja rasti kohtaa "vastaanottaja maksaa viulut". "Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." Rokkia
Röytö = Emotion |