Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: EBS-klubi
1 2 3 4 528 29 30 31 32
Vemmy
19.07.2004 22:00:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei oo ku yhdet melkein kymmenen vuotta vanhat EBS:n kielet jossain treeniksen kaapin perukoilla... Jokohan ne olis tarpeeks tupakanhajuset... Hyvät ne ainakin muistaakseni olivat, ja silloin halvimmat mitä löytyi...
 
Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja.
poppamies
19.07.2004 22:57:17 (muokattu 19.07.2004 23:11:54)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On ilmeisesti yleistynyt. Joku aika sitten Tommi Läntisen keikalla niin sen basisti käytti EBS "rantasaunaa". Nuppi oli ilmeisesti TD650. Kuvittelisin että kaapissa oli 8x10". Siis yksi tuollainen pitkästi toista metriä korkea kaappi. Huvittavinta oli että edellinen bändi (Mamba) käytti aitoa rantasaunaa, 200w putkinuppi + 8x10" kaappi, mutta Timo "Maka" Markus, Läntisen basisti siis vaihtoi sen Ampegin EBS'n kamoihin.
Niin ja MultiComp löytyy...
 
"G-strings are for strippers"
JK
19.07.2004 23:35:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukaan tietysti...Avatarkin velvoittaa (vaikka ilman lupaa sen olenkin ottanut käyttöön)
 
EBS:n tuotteiden laadusta olen vakuuttunut. Luotettavia, hyvin tehtyjä ja mulle ainakin sopivia soundeiltaan.
 
Oli EBS Drome (meni nimim. EBS:lle, jolla on enemmänkin tuotemerkkiä)
- Hyvä kone keikoillekin.
 
Oli EBS Taurus (Meni tosiaan Kedelaattorille ja HYVÄN TransitCasen kanssa)
- Tehokas, roudattava, hyvät soundit laidasta laitaan
 
Nykyisellään EBS NEO 12".
- Kokoonsa nähden melkoinen loota. Soundit kohdillaan, riittääpi mulle hetken aikaa (kunnes toisen hankin rinnalle)
 
"Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies
Mynthor
20.07.2004 02:27:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fafner, 2kpl 4x10' kaappeja, 2kpl neo 12' pikkukaappeja, bassIQ-spedu ja vanha oktaaveri, missä input/output ärsyttävästi päinvastaisilla puolilla kuin yleensä.
 
Hyviä on nuo Ruattin vehkeet, varsinkin noi uudet neo-kaapit
on ihan mahtavia. Soundi on loistava, eikä joka roudauksen jälkeen tarvi naprapaattia.
 
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
nro5
20.07.2004 08:39:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

multicomp ja multidrive käytössä. octabass tällä hetkellä jäähyllä, mutta olen takuuvarma, että se tekee vielä näyttävän come backin allekirjoittaneen efektiketjuun. Niin ja EBS:n kielet sekä muuntaja.
 
chief
20.07.2004 10:02:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niijoo, mä unohdin että mullahan on EBS-kielet kiinni basossa. Tärkeä pointti! Tuntuu olevan ihan hyvät kielet.
 
"Musiikki on aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi." -Schopenhauer
hemmo
20.07.2004 10:29:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tähän mennessä tähän ekslusiiviseen klubiin on ilmoittautunut 21 jäsentä. Olisiko Puppe niin mukava, että lahjoittaisi meille EBS-lippikset (Johannes T:llä on jo), että tunnistaisimme toisemme kokootumisajoissa?
 
[Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?"]
balzary
20.07.2004 10:56:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tähän mennessä tähän ekslusiiviseen klubiin on ilmoittautunut 21 jäsentä. Olisiko Puppe niin mukava, että lahjoittaisi meille EBS-lippikset (Johannes T:llä on jo), että tunnistaisimme toisemme kokootumisajoissa?
 
ei muuta ku painostetaan tehdaskuskit kyselemään ;) otetaan sitten kynnelle kykenevien kanssa ryhmäkuva: äijät+lippikset+styrkkaripino ja pedaaliläjä
 
Soitan, siis olen.
Basismi
20.07.2004 11:00:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyy tällä hetkellä oktaaveri ja draivi, joista oktaaveria joskus käytänkin. Fafneri oli, mutta se kärähti. Tutulla kitaristilla on EBS-paita, jonka se vänkäsi esittelyssä valehtelemalla olevansa basisti, pirun ketku!
 
Onko Mamban basistilla nykyään rantasauna? Sehän soitteli ennen EBSllä.
 
It's hard to be humble when you're so fucking big!
hemmo
20.07.2004 11:44:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ryhmäkuva: äijät+lippikset+styrkkaripino ja pedaaliläjä
 
Toi olis sangen hulppeata, mutta, ah, niin vaikea toteuttaa, Moisella mainosfotolla vois jo irrota promona 1xNeo-kaapit/jannu. 8-=
 
[Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?"]
balzary
20.07.2004 11:58:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi olis sangen hulppeata, mutta, ah, niin vaikea toteuttaa, Moisella mainosfotolla vois jo irrota promona 1xNeo-kaapit/jannu. 8-=
 
nä, kaikki pk-seudun jäbät vaan kokoon tms. tai sitten esitellään vaan niitä pedaaleja jos ei pystytä roudaamaan isompia kamoja. hangon keksi-hymy naamalle.
 
Soitan, siis olen.
chief
20.07.2004 12:06:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nä, kaikki pk-seudun jäbät vaan kokoon tms. tai sitten esitellään vaan niitä pedaaleja jos ei pystytä roudaamaan isompia kamoja. hangon keksi-hymy naamalle.
 
Kunnon jenkki-meininkiä!
 
"Musiikki on aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi." -Schopenhauer
poppamies
20.07.2004 12:09:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...Onko Mamban basistilla nykyään rantasauna? Sehän soitteli ennen EBSllä.
 
No saattaa varmaan vieläkin soittaa mutta tuolla keikalla se Ampeg kuului backline'iin. Siitä huolimatta siihen vaihdettiin Läntiselle EBS.
 
"G-strings are for strippers"
chief
20.07.2004 13:01:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi olis sangen hulppeata, mutta, ah, niin vaikea toteuttaa, Moisella mainosfotolla vois jo irrota promona 1xNeo-kaapit/jannu. 8-=
 
Jos toi onnistuu niin mä oon heti messissä!
 
"Musiikki on aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi." -Schopenhauer
JK
20.07.2004 13:35:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos toi onnistuu niin mä oon heti messissä!
 
Tää oiskin kova juttu. Porukat johonkin helkkarin isolle nurmikentälle ryhmäkuvaan ja kamat nippuun siihen eteen.
Mä oon mukana kyll...
 
"Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies
balzary
20.07.2004 13:39:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"altough EBS is widely used among professionäl pleiers, it is the first choice for amateurs also. Affortapility, tränsportapility& greit röytösaundi. oh jeah, and it looks great too!" *hangonkeksihymy*
 
Soitan, siis olen.
t o m
20.07.2004 14:55:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tähän on pakko ottaa osaa!
 
Vanha Ebs 1-etuaste on ollu pari vuotta kaytössä keikoilla ja studiossa. Toiminu hyvin joka tilanteessa, en vaihtais pois. Paitsi ehkä Ebs nuppiin.. nykyisellään läjässä Cloud CV500- päättäri ja Gallien Krueger 4x10 kaappi.
 
Kiinnostais kyllä päästä testaamaan noita ylistettyjä Neoja.
 
hemmo
20.07.2004 15:59:08 (muokattu 20.07.2004 16:00:18)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"altough EBS is widely used among professionäl pleiers, it is the first choice for amateurs also. Affortapility, kredidebility, tränsportapility& greit säröröytösaundi. oh jeah, and it looks great too!" *hangonkeksihymy*
 
Aploodeja. Loistava kuvateksti jo valmiina. Täähän alkaa jo vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta.
 
[Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?"]
M.Hanski
20.07.2004 16:34:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"altough EBS is widely used among professionäl pleiers, it is the first choice for amateurs also. Affortapility, tränsportapility& greit röytösaundi. oh jeah, and it looks great too!" *hangonkeksihymy*
 
"Tö steits vas sliperi änd tö kitarist vos tuu fakin laud in tö monitors pat mai IiBiiEs häd sats ö fakin inkredibl ultraröytösaund tät ai kud hiö maiself iiven ven tö dramö vos pleijing vit van miitör börts halkos!"
 
Se pittee tietee!
Mynthor
20.07.2004 20:14:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No saattaa varmaan vieläkin soittaa mutta tuolla keikalla se Ampeg kuului backline'iin. Siitä huolimatta siihen vaihdettiin Läntiselle EBS.
 
Läntinen on erikseen...
 
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 528 29 30 31 32

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «