Aihe: Cisse Häkkisen vanhat bassot | |
---|
|
Noilla sivuilla ton Epin basson nykyinen oimistaja ja vuosiluvut on aivan väärin. ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
|
tän varmaan kaikki tieskin mutta Janne Louhivuori omistaa nykyään sen Cissen basson sen Fender Precision Sunbrustin. |
|
http://youtube.com/watch?v=XXwbaDojVnU&mode=related&search= rock rock Meikän laittama video :D noi kaikki dool212 on mun videoja.... Rock "N" Roll |
Le Haba 01.01.2008 16:48:18 (muokattu 01.01.2008 16:50:55) | |
|
tän varmaan kaikki tieskin mutta Janne Louhivuori omistaa nykyään sen Cissen basson sen Fender Precision Sunbrustin. Joo, kokeilin kerran tuota bassoa kun olin Jannen kanssa sessiossa, ihan hyvä sen ajan presari. Ei mikään WOW, mutta ok My name is Baron, Le Baron |
|
cissen paras basso mun mielestä oli fender precision sunburnst |
|
cissen paras basso mun mielestä oli fender precision sunburnst Paras vai hienoin? Cissehän kyllä ymmärsi ton visuaalisuuden päälle. |
|
Paras vai hienoin? Cissehän kyllä ymmärsi ton visuaalisuuden päälle. minusta hienoin. värit olivat hyvät mutta maalit kuluvat. ainakii kun basso heitetään lattialle. se oli paras kohta |
|
Paras vai hienoin? Cissehän kyllä ymmärsi ton visuaalisuuden päälle. komea oli myös se naturaali jazz bass mikä näkyy ainaki siinä iltatähti livessä ja joissakin kuvissa on myös vilahdellu. niin, ja se epiphone tietenki. cissellä oli kyllä hyvä maku soitinten suhteen. "Rock-hulluna on hyvä olla!" - Cisse Häkkinen |
|
miniulla on saman muotoinen jazz bass.mutta se on erin värinen ja se on merkiltään aria |
|
On minusta hieno myös tämä cissen harmony h 22. |
|
komea oli myös se naturaali jazz bass mikä näkyy ainaki siinä iltatähti livessä ja joissakin kuvissa on myös vilahdellu. niin, ja se epiphone tietenki. cissellä oli kyllä hyvä maku soitinten suhteen. niin missä mahtaa olla nykyisin cissen 73 jazz bass |
Seba 20.02.2008 22:24:10 | |
|
miniulla on saman muotoinen jazz bass.mutta se on erin värinen ja se on merkiltään aria Saman muotoinen jazzari kuin presari? Erikoista :) |
« edellinen sivu | seuraava sivu » | |
---|