minimies 09.12.2024 06:17:24 | |
---|
Onko kellään kokemusta noista artecin se-2 & se-3 eq:sta? Hintahan ei anna ymärtää, että olisi kovinkaan laadukkaita. Toisekseen ei taida olla ohitettavissakaan. "Ymmärrän kommenttia paremmin, kun katsoin omakuvaasi." -juki68 |
pehko 10.12.2024 09:29:26 | |
---|
Ite laitoin joskus Yammuun tommosen kun orkkisetunen oli kärähtäny. Myin sen sitten vekeen kuitenkin. Mun mielestä se toimi ihan niinkun mikä tahansa muu etunen, sanotakoonkin että ei mulla mitään laatuvehkeitä ole koskaan ollukkaan. ei mielestäni ollu mitään suhinoita ja säädöt toimi yllättävän tasasesti. Itse tosin olen repinyt nämä kapistukset pois yleensä, passiivi on se juttu. Protect me Ramone. I don't give a fuck. |
Juhani_t 10.12.2024 10:56:59 | |
---|
minimies: Onko kellään kokemusta noista artecin se-2 & se-3 eq:sta? Hintahan ei anna ymärtää, että olisi kovinkaan laadukkaita. Toisekseen ei taida olla ohitettavissakaan. Jos tuollainen pieni kiinalainen kortti maksaa pari kymppiä, on se mielestäni normaalisti hinnoiteltu. Minkäsorttista laatua tai ominaisuuksia odotat? |
minimies 11.12.2024 06:27:18 (muokattu 11.12.2024 06:30:04) | |
---|
Juhani_t: Jos tuollainen pieni kiinalainen kortti maksaa pari kymppiä, on se mielestäni normaalisti hinnoiteltu. Minkäsorttista laatua tai ominaisuuksia odotat? Häiriöttömyyttä ja kestävyyttä. Pilipalipotikat tuppaa kestämään sen 1-2 vuotta itellä. "Ymmärrän kommenttia paremmin, kun katsoin omakuvaasi." -juki68 |
minimies 11.12.2024 06:28:55 | |
---|
pehko: Ite laitoin joskus Yammuun tommosen kun orkkisetunen oli kärähtäny. Myin sen sitten vekeen kuitenkin. Mun mielestä se toimi ihan niinkun mikä tahansa muu etunen, sanotakoonkin että ei mulla mitään laatuvehkeitä ole koskaan ollukkaan. ei mielestäni ollu mitään suhinoita ja säädöt toimi yllättävän tasasesti. Itse tosin olen repinyt nämä kapistukset pois yleensä, passiivi on se juttu. Ite nappasin myös irti ja möin pois, mutta nyt mietin josko pistäisi uusiksi. "Ymmärrän kommenttia paremmin, kun katsoin omakuvaasi." -juki68 |
pehko 11.12.2024 11:24:42 | |
---|
minimies: Ite nappasin myös irti ja möin pois, mutta nyt mietin josko pistäisi uusiksi. Ei kannata. Passiivi on paras. Protect me Ramone. I don't give a fuck. |
ruma 11.12.2024 11:41:18 | |
---|
pehko: Ei kannata. Passiivi on paras. Aktiivin kanssa on paljon helpompi ruuvata soundi paskaksi. Vaikka näitä Artecin kikkareita voisi kokeilla käyttöjatsariin. Ehdottomasti ehkä. |
minimies 12.12.2024 06:35:35 | |
---|
pehko: Ei kannata. Passiivi on paras. Olin samaa mieltä kunnes hommasin ibaneezin... "Ymmärrän kommenttia paremmin, kun katsoin omakuvaasi." -juki68 |
pehko 12.12.2024 09:06:55 | |
---|
minimies: Olin samaa mieltä kunnes hommasin ibaneezin... kyllä mulla siitäkin lähti etunen veks. =D Protect me Ramone. I don't give a fuck. |