Muusikoiden.net
02.03.2021
www.rokkikauppa.fi 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sandberg
1
Robo
01.01.2021 09:58:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kuunnellut, tietysti netistä Sandberg II California basson soundia ja mieltynyt siihen. Ongelmana on se, että uskaltaako sen Thomanilta ostaa, kun en suomalaista jälleenmyyjää löytänyt. Vai, voiko sitä kylmästi verrata johonkin bassoon, mikä kaupassa roikkuu. Vielä, tämänhetkinen bassoni on Tokai 55. En varsinaisesti ole tyytymätön bassooni, vielä on tietysti mikkien vaihto yksi vaihtoehto. Tarkoituksena olisi saada puhdas soundi koko alueella. Oisko ehdotuksia mikkien vaihtoon?

piivei
03.01.2021 10:23:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sandbergit ovat hyviä bassoja mutta nettikuuntelu antaa hyvin lavean kuvan siitä missä mennään. Kyllä Thomannilta uskaltaa hyvinkin tilata basson koska sitähän voi kokeilla rauhassa kotona omalla vahvistimella ym ja palauttaa sitten jos ei tunnu hyvältä. Mikkien vaihdolla ei kovin suuria muutoksia saa aikaan, enemmän on kyse hienosäädöstä ja ainakin itse olen lähes poikkeuksetta vaihtanut alkuperäiset mikit takaisin mikinvaihtokokeilujen jälkeen.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2021, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti