Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: gallien krueger
1
brain123
26.04.2020 14:39:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

minulla on gallien krueger MB105 S mikroamplifier bass standard MBS 100w 8 ohm,ja lisäkaapilla 150w 4 ohm.no,kysyisin,kun ei kuulu kuin aavistuksen verran hurinaa,että onko sulake mennyt?siinä on kummallinen fuse kohta heti virtatöpselin alla,jonka,kun ottaa ulos,on siinä kaksi lasisulaketta-onko toinen ylempi varasulake,niissä on kyllä eri merkinnät.lähinnä kysyisin,.riittääkö sulakkeiden vaihtaminen,vaan pitääkö viedä korjattavaksi-olisi verraten työlästä,kun ei ole autoa,ja olen jo vanhemmansorttinen basisti,jottensanoisi ikivanha-aloittanut jo -69,löytyykö keltään sulakkeita,tai muuta ideaa?? maksukykyä on.S-Posti :arilindberg52@gmail.com+pikaviestit-Basisti,ja styrkkari Espoossa,Pahus,kun tänne ei voi lähettää kuvia,mutta sähköpostin kautta voin lähettää.Kiitos jo etukäteen vastauksista!!Ari Lindberg
 
basisti1971
27.04.2020 09:20:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.
 
En yleensä tuplapostauksiin koske pitkällä tikullakaan, mutta koska tässä on enemmän infoa kuin edellisessä...
 
brain123: minulla on gallien krueger MB105 S mikroamplifier bass standard MBS 100w 8 ohm,ja lisäkaapilla 150w 4 ohm.no,kysyisin,kun ei kuulu kuin aavistuksen verran hurinaa,että onko sulake mennyt?siinä on kummallinen fuse kohta heti virtatöpselin alla,jonka,kun ottaa ulos,on siinä kaksi lasisulaketta-onko toinen ylempi varasulake,niissä on kyllä eri merkinnät.
 
Tuo Euro-kojeliittimessä oleva sulake on verkkosulake, joten jos vahvistimesta kuuluu vähänkään hurinaa tai ledit välähtävät kytkimestä päälle kytkettäessä, sulake on ehjä.
 
Sulakepitimen sisällä putkessa oleva sulake on varasulake, kärjen pidikkeessä oleva on varsinainen sulake.
 
Oikea sulake meikäläiselle sähkölle on T2.5A 250V 5*20mm lasiputkisulake.
Eli hidas 2,5A
 
Noita löytyy kaikista elektroniikkaa myyvistä liikkeistä.
 

 
brain123: lähinnä kysyisin,.riittääkö sulakkeiden vaihtaminen,vaan pitääkö viedä korjattavaksi
 
Jos edelliseen aiheen tiimoilta aloittamaasi viestiketjuun annettu ehdotus:
 
ituvirtanen: ...se efektisilmukka on syytä testata ihan pakollisena ensimmäisenä asiana. Johto siihen väliin ja kokeilemaan uudestaan.
 
ei tuottanut tulosta ja instrumentti ja piuha on testattu varmasti toimiviksi, on aika epätodennäköistä että saisit itse korjattua.
Kyseessä on kuitenkin useammalla suojapiirillä varustettu vanha H-luokan vahvari, noita on kenkkua fiilispohjalta testailla, saati sitten korjailla.
 

 
brain123: Pahus,kun tänne ei voi lähettää kuvia
 
Omiin kuviin saat kolme, ja johonkin kuvapalveluun lataamalla ja linkin viestiketjuun liittämällä rajattomasti.
 
T:Samuli
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «