Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: murea bassosoundi
1
brain123
21.03.2020 05:42:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen vanha basisti,soittanut n.50 vuotta,ja nyt kysyisin,että millä bedaalilla saisi semmoisen murean soundin bassosta-kyllähän te tiedätte,a,la Frederico Malaman,ja kumppanit,semmonen parannettu versio Jacon soundista-nyt on bassoina musicman stingray,G&L kiloton,ja presari-51-54 model,ja gallien krueger kombo,minulla kauppojen kylkeen tuli pari efektiä,en ole varma kunnosta,mutta voin vaihtaa ne bedaaliin,jolla sais edellämainitun soundin-efektit on behringer vintage bass model vb1,ja toinen on digitech x-seris bass squeese dual band compressor-Olisin erittäin tyytyväinen asiallisista vastauksista.Ari Raimo Lindberg l-ll-facebook-arilindberg52@gmail.com(Huom noi pedaalit voin myydä yhdessä 60 e,ainoastaan nouto,espoo)
 
Saimou
21.03.2020 09:25:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

brain123: Olen vanha basisti,soittanut n.50 vuotta,ja nyt kysyisin,että millä bedaalilla saisi semmoisen murean soundin bassosta-kyllähän te tiedätte,a,la Frederico Malaman,ja kumppanit,semmonen parannettu versio Jacon soundista-nyt on bassoina musicman stingray,G&L kiloton,ja presari-51-54 model,ja gallien krueger kombo,minulla kauppojen kylkeen tuli pari efektiä,en ole varma kunnosta,mutta voin vaihtaa ne bedaaliin,jolla sais edellämainitun soundin-efektit on behringer vintage bass model vb1,ja toinen on digitech x-seris bass squeese dual band compressor-Olisin erittäin tyytyväinen asiallisista vastauksista.Ari Raimo Lindberg l-ll-facebook-arilindberg52@gmail.com(Huom noi pedaalit voin myydä yhdessä 60 e,ainoastaan nouto,espoo)
 
En tiedä, onko tämä nyt sellainen asiallinen vastaus, mutta käsittääkseni ei millään pedaalilla. Moderni basso modernein mikein, uudehkot kielet, mikkibalanssi enemmänkin takamikille, kovilla sormenpäillä lähempää tallaa on lähempänä tavoitetta. Ei kai se muuta? Jos joku pedaali voisi yhtään jeesata, niin laadukas kompressori sopivilla asetuksilla...
 
ituvirtanen
21.03.2020 14:46:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helppo sukellus kompuroinnin maailmaan on tc electronicin hämäävästi yhdellä potikalla toteutettu Spectracomp. Monialuevehje, pesee ja linkoaa tuon Digitechin aivan 6-0. Digitech on omasta kokemuksesta lähinnä efektimäinen eikä ainakaan läpinäkyvä. Edullinen ja kohtalaisen haluttu myös jälkimarkkinoilla, jos pitää sortua nappulaviidakkoon myöhemmin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «