Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuuluu ojgoa kohinaa
1
timhak01
22.09.2017 22:25:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aktiivibasso teki tenän. Kuuluu vaan suhinaa. Ensin luulin, että vika on jakissa, mutta nyt olen tullut johtopäätökseen, että etunen on poksahtanut. Eii voi korjata, kun on umpeen valettu. Merkki EBS. En tiedä saako varaosana. Basso on Neuser.
 
Antti K.
22.09.2017 23:10:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

timhak01: Aktiivibasso teki tenän. Kuuluu vaan suhinaa. Ensin luulin, että vika on jakissa, mutta nyt olen tullut johtopäätökseen, että etunen on poksahtanut. Eii voi korjata, kun on umpeen valettu. Merkki EBS. En tiedä saako varaosana. Basso on Neuser.
 
Eihän tuosta tiedä. Osta minulta BQC korvaavaksi tuotteeksi.
 
Muusikon paras ystävä!
ituvirtanen
22.09.2017 23:57:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Etuasteet ovat luonnostaan kestäviä, joten ensin sulkisin epäilyt johdoista ja potikoista pois. Jännitesyöttö, siis paristot ja niittenkin johdot on syytä tarkistaa.
 
okabass
23.09.2017 16:55:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

timhak01: Aktiivibasso teki tenän. Kuuluu vaan suhinaa. Ensin luulin, että vika on jakissa, mutta nyt olen tullut johtopäätökseen, että etunen on poksahtanut. Eii voi korjata, kun on umpeen valettu. Merkki EBS. En tiedä saako varaosana. Basso on Neuser.
 
Näytä jollekkin korjaajalle, ja jos premötikkä on rikki, kysy Neuserilta tai EBS:ltä. Strandbergin Puppe voi myös tietää asiasta. EBaystä voi katsella. Jos ei löydy, niin sitten korvaava pre tilalle. Toimisiko se ilman pre:tä passiivisena?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «