Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tietokone comboon
1
ekvirtanen
22.08.2017 20:37:56 (muokattu 22.08.2017 20:40:06)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,
 
eli olen tietokoneen kautta käytelly tällaista Guitar Rig nimistä softaa. Ihan olen kivat soundit saanut siihen nyt säädettyä ja ajattelinkin kokeilla miltä se kuulostaa kun kotikajareista siirtää äänen comboon.
 
Tossa mun Warvick Sweet 15 combossa on instrumenttikaapelille kolo ennen esivahvaria ja sitten sen jälkeen on ns. efektilenkki.
 
Nyt en osaa tietää tai löytää tietoa, pitääkö se tietokone kytkeä efektilenkkiin vai siihen ennen esivahvaria.
 
Osaisiko joku viisaampi kertoa kuinka ja miksi tässä nyt pitäisi toimia, että ääni olisi mahdollisimman hyvä ja laitteet eivät hajoisi kytkentöjen takia?
 
- Krisu
 
Ei ne oo virheitä vaan "improvisaatiota"
Grugi
22.08.2017 20:44:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laita lenkkiin jos käytät Guitar Rigin vahvistinmallinnoksia (kaappisimulaatio pois) tai sitten suoraan inputtiin, kokeilemalla selviää paras kombinaatio ja melko varmasti joudut viilaamaan soundia oli se kummassa tahansa.
 
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
ekvirtanen
24.08.2017 16:18:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok, tattista
 
Ei ne oo virheitä vaan "improvisaatiota" youtube.com/channel/UChrNQ4T6Xc3t0KrJtznutRw
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «