Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tokai hardpuncher
1 2
J.Nikkanen
16.01.2017 12:23:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pöytärumpali: Itse asiassa yksi asioista, joita tässä basismin alkutaipaleella pohdin on juuri tuo, että tarviiko niitä painaa sinne pohjaan asti. Joku youtube-opettaja sanoi, että "press to the wood", mutta en ole ihan vakuuttunut asiasta ollut.
 
Mielenkiintoista kuulla jperalan testin tulokset illalla.

 
Antaa niiden tuubissa huudella mitä haluavat, eihän sitä kieltä oikein saa painettu otelautaan kuin melkolailla nauhojen välistä elikkäs siitä keskeltä joka sitten lipsuu sinne väärän soittotekniikan puolelle.
hollstro
16.01.2017 12:27:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kieltä painetaan vain niin paljon että se soi puhtaasti.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
jperala
16.01.2017 15:45:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pöytärumpali: No nythän tää meni mielenkiintoiseksi. Yhtä varvikkia kävin testikierroksella käpälöimässä mutta en siinä määrin, että olisin siitä kehdannut mitään sanoa tuolla toisessa ketjussa. Siinä oli kyllä työtä saada kieli kiinni lautaan. Lisäksi se oli tietty eri hintaluokkaa.
 
Itse asiassa yksi asioista, joita tässä basismin alkutaipaleella pohdin on juuri tuo, että tarviiko niitä painaa sinne pohjaan asti. Joku youtube-opettaja sanoi, että "press to the wood", mutta en ole ihan vakuuttunut asiasta ollut.
 
Mielenkiintoista kuulla jperalan testin tulokset illalla.

 
Kuten sanoin, täysin mahdoton soittaa että pitäisi painaa puuhun asti :)
 
Warwick Thumb 5 bo 1993
Pöytärumpali
16.01.2017 21:49:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia taas vastauksista. Nythän mä voin antaa itsellenikin synninpäästön, jos en paina kieliä puuhun. Ei mikään ihme, että sotto tuntui sen lainatun nietsche-basson kanssa hyvinkin raskaalta... Siitä ei toistaalta puhdasta ääntä tuntunut lähtevän, jos ei kieltä painanut pohjaan asti.
 
Sori muuten, meni aika offtopiciksi...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «