Muusikoiden.net
10.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kokemuksia ukulele bassoista?
1
annos
09.09.2016 08:28:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro! Mietin ukulele basson ostoa ja yritin etsiskellä kokemuksia erilaisista malleista. Mietinnässä on Oscar Schmidtin OUB800 sekä Kalan U-Bass. Onko teillä kokemuksia kyseisistä malleista? Etsinnöistä päätellen Kala on kyllä selvästi suositumpi ja kehuttu, mutta edullisuutensa vuoksi tuo OS:n basso kiinnostaa myös. Lisäksi OS:n basson muotoilu on mielestäni nätimpi ja antaa helpomman mahdollisuuden soittaa korkeammalta. Varsinkin siis tuon Oscar Schmidtin mallin kokemukset kiinnostavat, josta käyttökokemuksien löytäminen on vaikeampaa.

Typhus
09.09.2016 16:43:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oscarista ei kokemusta niin en voi oikein siihen kommentoida.

Uke bassolla korkeelta soittaminen on vähän niin ja näin mun mielestä. Ei ehkä paras soitin siihen hommaan.

Mä sanoisin että satsaa vähän enemmän siihen Kalan Ubassiin. Siinä on TOSI hyvä elektroniikka joka tekee siitä bassosta erinomaisen vahvistettuna. Akustisestihan noi ei oo oikeen kummoisia. Kaikki muut uke bassot mitä oon testannut on olleet aika laimeita versioita ubassista. Bass one tais olla parhaimmasta päästä, mutta se onkin sitten jo isompi soitin.

Lyhyesti, mikä tekee uke bassosta hyvän on sen vahvistettu saundi ja se on Ubassissa enemmän kuin kohdallaan.

Tissit, bassot, perse, kalija.
hiivatti
12.09.2016 20:44:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei muuta kun Kala kauppaan. Sitten myyt alkuperäiset kumilangat ritsan naruiksi ja ostat tuommoiset tilalle: https://www.amazon.com/Kala-KA-BASS … /B010MOPD6Y?ref_=pe_527950_33920290

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti