Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Basso leuan alla vai munissa ?
1 2
jukkajylli
31.12.2015 17:48:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

okabass: Mikä on "sträppi"? Joku uusi lintulaji? ;)
 
Heh. Jep. Se on semmonen säädettävä lintulaji.
 
Stidi alla.
jazzbass-73
31.12.2015 19:55:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

okabass: Minä pidän laukussa, niin ei tuu nikamat ja saranat kipeiks eikä kukaan pääse vit**ilemaan vääristä passoäänistä.

Itellänikii paras passokuletus on vaa iha hissukseen viijä vehe känpille takimmaiseen nurkkaan ...
 
okabass
31.12.2015 20:07:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jukkajylli: Heh. Jep. Se on semmonen säädettävä lintulaji.
 
Ok. Täytyypä pitää bongauskiikarit valmiina, jos näkyis täällä böndelläkin.
 
jazzbass-73
31.12.2015 20:09:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen myös kokeillut joskus ns. 'Mitja Tuurala / Tom Nyman - tyyliä ' eli hihna onkin oikealla olkapäällä ... aika metka fiilis siinäkin ...
 
okabass
31.12.2015 20:11:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzbass-73: Itellänikii paras passokuletus on vaa iha hissukseen viijä vehe känpille takimmaiseen nurkkaan ...
 
Joo. Kokemuksen vankalla rintaäänellä voi valita parhaan passokuljetuksen. (öh tai jotai niiku)
 
methanol88
01.01.2016 22:17:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se on itelläkin vuosien varrella aina ylemmäs noussut. Kovin matalalla ei koskaan oo kyllä ollutkaan. Sillee, että on melkein samoilla kohilla, kuin istualtaan soittaessa. Lähinnä lähteny siitä, kun tulee reenattua istualtaan. Soittaessa basso on hyvä olla samassa kohassa kuin itekseen reenatessanäin muistan Billy Sheehanin jollain opetus-vhs:llä sanoneen.
 
Jura
08.01.2016 22:22:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on basso aina ollut alhaalla. Muuten ok mutta D/G kielten korkeat äänet menee vähän hankalaksi soittaa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «