Muusikoiden.net
05.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mannedesign newport
1
Serranidae
01.11.2015 09:20:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseisistä bassoista en ole löytänyt juurikaan käyttäjäkokemuksia ainakaan suomeksi tai englanniksi. Osaako joku tällaista kokeillut kertoa mielipiteensä, eli millainen soitin on kyseessä?

Grugi
01.11.2015 11:27:48

http://kitarablogi.com/2012/03/01/t … stipenkissa-mannedesign-newport-4t/

The only true wisdom is in knowing you know nothing.
joseplluissans
01.11.2015 12:24:49

"Newport 4T:n kaula on yksiosainen, paitsi että viritinlapaa ja kolmea ensimmäistä nauhaa varten on käytetty lisäkappaletta." XD
Ei taida olla arvostelun kirjoittajalla olla ihan kaikki soittimien rakenteesta selvillä...

Basisti, ei siitä mihinkä pääse...
pehko
01.11.2015 17:11:52

näyttää vähän siltä kun ois otettu Yammun RBX sarjalainen ja veistetty siihen kyrpää muistuttava yläsarvi.

"Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP
J.Nikkanen
01.11.2015 17:17:52

pehko: näyttää vähän siltä kun ois otettu Yammun RBX sarjalainen ja veistetty siihen kyrpää muistuttava yläsarvi.

Kyrpä on aina hyvä.

Jos vaikka minä tekisin jonkun töräyksen, niin olisinko minä sen takia suojassa, että olen puolueen puheenjohtaja, hän jatkoi. -Timo Soini
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti