Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: tabulatuuri bassolle: levottomat jalat
1
timhak01
29.10.2015 20:20:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistähän löytyisi tabulatuuri Jussi Kinnusen bassoiluun kappaleessa levottomat jalat?
 
J.Nikkanen
29.10.2015 20:58:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tabloista en tiedä mutta muistaaksein kirjassa "Rockbasso-treenejä" (Jussi Kinnunen) on nuotit tuohon. Korvallakin tuon melko hyvin kyllä nappaa haltuun, ei siinä kovin montaa osiota ole.
 
Jos vaikka minä tekisin jonkun töräyksen, niin olisinko minä sen takia suojassa, että olen puolueen puheenjohtaja, hän jatkoi. -Timo Soini
JukkaPena
29.10.2015 21:39:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En minäkään osaa tabulatuurista sanoa, mutta bassonuotti löytyy näistä:
 
Selvät Sävelet 8-9 ohjelmistovihko (siis yläasteelaisille suunnattu musavihko)
Hassisen Kone: Tarjolla tänään -nuottikirja.
 
Molemmat pitäis löytyä aika pienestäkin kirjastosta, koska Lieksan kirjastostakin noita reilut 10 vuota sitten katselin :)
 
"Kulttuuri on vain tekosyy ryypätä pitempään. Menkää hiihtämään."
Vessajono
29.10.2015 21:59:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JukkaPena: Hassisen Kone: Tarjolla tänään -nuottikirja.
 
Mun muistaakseni tässä ei ollut kuin Tällä tiellä ja Totuus, joista oli bassolinja ihan kunnolla kirjoitettu. Paino sanalla muistaakseni, kun en nyt muista missä laatikossa se kirja on enkä jaksa etsiäkään.
 
Dr. Funkenstein: Hattu nousee kyllä teille, jonkunhan ne on ne rahat otettava pois. Nobelaneria ja pitkää ikää sinne.
aimoo
30.10.2015 15:50:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

timhak01: Mistähän löytyisi tabulatuuri Jussi Kinnusen bassoiluun kappaleessa levottomat jalat?
 
Onko winamp tuttu ohjelma? Lataa winamp ohjelma, lataa liitännäiseksi pacemaker. Pacemakerin avulla saat tempoa laskettua, jolloin on helpompi plokkailla korvilla mistä / miten menee.
 
timhak01
19.11.2015 07:31:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuoltahan se löytyi. Jussi Kinnunen: Rock-Basso -treenejä. Kyllähän tuon levyltäkin blokkaisi, mutta helpottaa kummasti, jos on nuotti- tai tabuversio olemassa. Tuli vanhalle c-kasettisoittimellekin taas käyttöä.
 
Kiitoksia vaan arvontaan osallistuneille.
 
Ja kiitokset myös Seinäjoen kirjaston henkilökunnalle.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «