Muusikoiden.net
06.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hinta-arvio
1
Leijonaletti
27.10.2015 19:10:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosiaan ostin pari kuukautta sitten MTD Kingston Heir 4 basson (vm. 2001, passiiviversio, saarni body, vaahtera kaula ja ruusupuu otelauta) käytettynä musiikkiliikkeestä. Liikkeessä tykästyin basson kaulaprofiiliin aivan välittömästi, helpposoittoisin kaula mikä on ikinä kädessä käynyt. Muutenkin kun vertasin tätä MTD:tä esim. Fenderin Meksikon jazz bassoon, MTD oli mielestäni kaikilla osa-alueilla parempi.
Nyt olen kuitenkin alkanut huomaamaan parin kuukauden soitteluiden jälkeen, että ehkei tämä olekaan se oikea basso itselle (ostin niin sanotusti kakkos bassoksi) niin kiinnostaisi tietää mitä tälläisestä on järkevää pyytää mikäli tän myytiin laitan. Kunnosta nyt sen verran, että kaulasta on takapuolelta kulunut lakkaus yhdestä kohdasta kokonaan pois (ilmeisesti edellisen omistajan teline ollut aina tässä kohtaa kosketuksissa), lavassa on pieni mutta melko huomaamaton dingi ja nauhat on sellaisessa kunnossa, että kyllä niillä vielä tovin soittaa mutta eivät uudenveroiset.
Jos joku osaisi heittää jotain summaa mitä tästä voi pyytää niin hieno juttu.

Niin
hollstro
27.10.2015 20:17:26

No mitä sinä siitä maksoit? Itse arvioin että 600 € on ok hinta.

vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Leijonaletti
27.10.2015 21:01:09

hollstro: No mitä sinä siitä maksoit? Itse arvioin että 600 € on ok hinta.

Omasta mielestä liikaa ja sen takia kysyinkin jonkun hintatietoisemman henkilön mielipidettä asiasta. Kiitos siis sulle!

Niin
Antti K.
27.10.2015 23:33:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla kerkesi käydä kaksi MTD Kingston bassoa. Molemmat 5-kielisiä ja yhdellä humpparilla. Toisesta sain myydessä (tai vaihtaessa subbariin) ~600€ ja toisesta mnetin torilta 400€.

Hyviä bassoja, ei siinä mitään.

Heir on monipuolisempi, kun siinä on se J-mikki, mutta kuitenkin...

Muusikon paras ystävä!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti