Muusikoiden.net
06.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lakland DJ5 kokemuksia?
1
CheRoberto
04.09.2015 12:36:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

GAS päällä ja viisikielinen mielessä. Erityisesti tällä hetkellä kiinnostaisi Lakland DJ5. Omakohtaisia kokemuksia kenelläkään jaettavaksi asti, mielellään positiivisia sellaisia?

Aguilar | Sandberg | Tech 21 | TKS
pekezu
04.09.2015 15:41:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CheRoberto: GAS päällä ja viisikielinen mielessä. Erityisesti tällä hetkellä kiinnostaisi Lakland DJ5. Omakohtaisia kokemuksia kenelläkään jaettavaksi asti, mielellään positiivisia sellaisia?

Skyline-mallista varmaan puhutaan?

Paria tollaista olen käpistellyt ja ovat olleet hyviä pelejä.

Joe Osborn-malli on ollut myös omistuksessa ja se oli oikke hyvä peli sekin hintaluokassaan.

Mun kokemusten mukaan noi soirot saattaa olla tosi painavia, kandee kokeilla hartialla ennen ostopäätöstä. JO:n jälkeen on tuntunut kaikki bassot tosin melkosen ketterältä hartialla.

Mikit tossa omassa JO:ssa oli vähän huonot omaan makuun, Bartolinit toimi paremmin mulle. Mutta makuasioita. Mitään perustavanlaatuista vikaa en usko noissa mikeissä olevan. Muistaakseni taitaa olla jotkut ihan merkkimikitkin osassa malleista.

"Että minkä tahansa tekeminen kunnolla on melkein mahdotonta, kun aina on joku urpo joka tekee paskaa halvemmalla." -pkuukas
Santukka
04.09.2015 19:27:16 (muokattu 04.09.2015 19:35:11)

CheRoberto: GAS päällä ja viisikielinen mielessä. Erityisesti tällä hetkellä kiinnostaisi Lakland DJ5. Omakohtaisia kokemuksia kenelläkään jaettavaksi asti, mielellään positiivisia sellaisia?

DJ5:sta ei kokemuksia, DJ4 ja JO5 on ollu käytössä. Kummatkin oli wanhempia ja joidenki mukaan ns. parempia Koreassa tehtyjä malleja. Tais olla Aeron mikeillä varustettuja.

Hyviä, kaikinpuolin laadukkaita keihäitä. DJ4:ssa oli extrakiva kaula, joskin jotain - en tiedä mitä - jäi omaan korvaan/käteen puuttumaan. En oikein usko, että DJ5:sen valitsemalla menee kovinkaan syvälle metsään.

Jäsen Johannes_t muistaakseni omistaa ainakin DJ5:sen.

CheRoberto
08.09.2015 08:29:26

Kiitos rohkaisevista kommenteista. Nimenomaan tuosta Skyline-mallista on tosiaan siis kyse.

Aguilar | Sandberg | Tech 21 | TKS
Typhus
08.09.2015 12:19:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ollut vanhan mallin 4-kielinen ja uusi 5-kielinen.
Mä en muista missä vaiheessa se tuotanto siirtyi eri tehtaalle ja mikit vaihtuivat Laklandin omiin, mut mun mielestä ne ennen sitä tehdyt olivat parempia. Ainakin mun 4-kielinen harjasi ton femman mennen tullen.

Ei siinä, ei ne uudetkaan huonoja ole. Mutta kannattaa silmäillä jos käytettynä vanhemman löydät jostain :) Mulla jäi siitä femmasta vähän "kylmä" fiilis. Jotain puun soinnin lämpöä/sielua jäi puuttumaan verrattuna mun muihin bassoihin...

Tissit, bassot, perse, kalija.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti