Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Warwick BC -vahvarit?
1
Basista
17.08.2015 12:08:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli kokeiltua Warwickin piskuista BC 20:stä ja omaan korvaani ääni oli hintaisekseen suht' mukava; lämmin ja täyteläinen.
 
Treenaan itsekseni (kerrostalo) ja silloin tällöin jammaillaan kavereiden kanssa paikassa missä voi soittaa vähän kovempaakin. Oma tyylilaji lähinnä jotain Elvistä, iskelmiä, melodisempaa poppia ja tanssimusiikkia. Tällainen pappa kun olen.. :-)
 
Harkinnassa olis hankkia AriaProII (SB-1000) -basson kaveriksi vähän järeämpi vahvari, ehkäpä Warwickin BC 150 tahi BC 300.
 
Onkos kyseisistä kombosta kellä mitään kokemuksia, hyviä tai huonoja? Tahe vinkkejä muutoin kertoa?
 
Dropped C
17.08.2015 16:50:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä Warreissa on hieman muhju saundi. Mutta siis jonkun muun mielestä se voi tosiaankin olla lämmin ja täyteläinen.
 
TommiW.
19.08.2015 11:26:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun korvaan noista uudemmista Warreista saa ihan miellyttävät soundit. 150w voi riittää jos pumpissa ei oo kauhean kovakätinen rumpali. Niistä vanhan ajan ProFet-sarjan vehkeistä kannattaa pysyä kaukana.
 
"Enemmän auki! Auki! Avaa enemmän!"
Vessajono
19.08.2015 15:15:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan asiallisia koneita ne on. Pari kertaa on vieraassa backlinessa tullut vastaan ja hyvin niillä on vetänyt, joskaan mitään varsinaisia säväreitä tai välitöntä halua pukea ostohousut eivät ookaan herättäneet. Suoraviivainen "no-nonsense" -tyyppinen lähestymistapa on tosin aina plussaa siinä mielessä, että soundi on äkkiä ruuvattu sopivaksi ja ei muuta ku kovaa ajoa.
 
Kampela77: Itsekin jaksoin 15 vuotta ravata salilla ja laskea kilokaloreita, mutta lopulta tajusin, että kaljan juominen alasti ja syöminen mitä huvittaa on paljon hauskempaa. Kuolen sitten kun kuolen.
Dropped C
19.08.2015 19:10:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TommiW.: Mun korvaan noista uudemmista Warreista saa ihan miellyttävät soundit. 150w voi riittää jos pumpissa ei oo kauhean kovakätinen rumpali. Niistä vanhan ajan ProFet-sarjan vehkeistä kannattaa pysyä kaukana.
 
No siis mulla oli aikanaan juurikin Profet 3.1. Tosi muhjuinen saundi. Toivottavasti uudemmat on parempia.
 
Basista
20.08.2015 14:29:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäisköhän ihan kettuillessaan perustaa tänne Warwick BC -klubi? Kjäh, kjäh... :-)
 
Itseasiassa oma korva hiukan kiinnitti huomiota tuon pikku "Warren" alaääniin; ei ole välttämättä napakammasta päästä se toisto, voin myöntää. Mutta kaiken kaikkiaan mielestäni ihan ok.
 
AriaProII:n soundi on taas niin perus-nasaali ja "teräksinen" että siinä mielessä ajattelin jotta nuo lievät painotukset äänessä voisivat käydä hyvin yhteen.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «