Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cort Bassot
1
mattim
29.07.2015 21:30:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli. Olen ostanut Cort basson pari vuotta sitten ja haluaisin kuulla muitten mielipiteitä yleisesti Coteissta, koska en ole muilla kuin Tokailla tai Corteilla ole soittanut.
 
Right now I need a telecaster through a Kemper turned up to twelve..
omarklah
29.07.2015 21:58:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mattim: Eli. Olen ostanut Cort basson pari vuotta sitten ja haluaisin kuulla muitten mielipiteitä yleisesti Coteissta, koska en ole muilla kuin Tokailla tai Corteilla ole soittanut.
 
Mulla on kohta 10 vuotta palvellut Cort GB94. Nelikielinen aktiivikaunotar. Yksi parhaista alle tonnin hintaluokan bassoista, joita olen soittanut. Hyvä kaula, hyvät soundit. Potikat hiukan rahisee nyt - pitäisi käyttää huollossa.
Omistin takavuosina myös nauhattoman Cort Artisan C4:n. Hyvän tuntuinen ja hyvin soiva oli myös se. En vaan oppinut nauhattomaan, joten myin pois.
Samaa ikäluokkaa on myös tyttären 5-kielinen Cort Action. Olen silläkin muutaman keikan tehnyt. Hintaansa nähden(alle 300 Eur uutena) oivasti soiva peli.
 
Kokenup pasisti, rakennus- ja tiatokonemiäs
mattim
30.07.2015 03:13:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

250 euroo maksoin omasta viisikielisestäni ja olen ollut häneen aktiivielektriikkoineen aivan otettu. Malli on joku suomen/venäjän markkinoille räätälöity GB65. Soi ja menee narulle tasaisesti.
 
Right now I need a telecaster through a Kemper turned up to twelve..
santa
30.07.2015 09:47:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on tämä Punisher malli eli signature. Erinomainen on myös tämäkin. Viimeistely aivan huippuluokkaa. Yksi miinus kuitenkin täytyy antaa mikeistä. Ne on tuhnut.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «