Muusikoiden.net
11.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eko Akustinen Bassokitara
1
Hullusynti83
13.02.2015 10:43:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve! Ajattelin kysellä täältä vähän infoa. Eli löytyy tuollainen vintage basso ja tässä tietoja joita olen itse saanut kerättyä. Tekijä on Alfredo Bugari, valmistuspäivä on 26.10.1978, valmistusmaa italia ja malli on B.A/4. Olen yrittänyt etsiä hintaa ko bassolle mutta tuota vuosimallia ei löydy mistään. Jos jollain teistä olisi parempaa tietoa mihin hinta haarukkaan voisi mahtua niin olisin enemmän kuin iloinen!

helperi
13.02.2015 11:45:10

Hullusynti83: Terve! Ajattelin kysellä täältä vähän infoa. Eli löytyy tuollainen vintage basso ja tässä tietoja joita olen itse saanut kerättyä. Tekijä on Alfredo Bugari, valmistuspäivä on 26.10.1978, valmistusmaa italia ja malli on B.A/4. Olen yrittänyt etsiä hintaa ko bassolle mutta tuota vuosimallia ei löydy mistään. Jos jollain teistä olisi parempaa tietoa mihin hinta haarukkaan voisi mahtua niin olisin enemmän kuin iloinen!

Heitän hatusta että 200-250e. En tiedä kyseisestä soittimesta kyllä mitään, mutta mitään arvosoittimia nuo ekot ei aikanaan ole olleet. Aika hauskoja ja omaan mieleen hyvännäköisi lankkukitaroita heillä kyllä ollut.
http://www.talkbass.com/threads/price-of-eko-ba4-acoustic-bass.136871/

JoKo
13.02.2015 14:37:03

Jos olet myymässä tuollaista niin olisin mahdollisesti kiinnostunut...

jukkajylli
13.02.2015 15:07:02 (muokattu 13.02.2015 15:29:13)

Mullakin on yks eko, semmonen sg-mallinen nauhaton. 70-luvulta. Hauska rimpula.

mutta toi akkari on hieno. Kyllä siitä voi mun mielestä 500 pyytää ja tsekkata tärppääkö. Torille vaan.

And it's just a waste of time..
timotalja
13.02.2015 15:08:40 (muokattu 13.02.2015 21:21:38)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Barracuda; onko tuo sun Eko joku samantapainen ?

https://picasaweb.google.com/117524796763478827688/EkoBarracuda#

...edit: ok, nyt kerkesin nuuskia tuota BA/4 mallia tarkemmin; sehän onkin tosiaan oikea akustinen mööpeli,,, ei siis puolikas-akustinen...

basisti1971
15.02.2015 13:49:52

Moi.

Taittuisin minäkin tuonne ~250€ tienoille mieluummin kuin ~500€:n.

Eipä se tosin mitään ota, jos ei annakaan, ainahan saattaa joku haluta JUURI tuollaisen ja on valmis siitä maksamaan sen mukaisesti.

Ja jos ei muuta, niin pääseehän rouhealla pyynnillä "turvonneet hintapyynnöt" ketjuun ruodittavaksi ;).
"Uuden kun saa niin ja niin halvalla", unohtaen että kyseessä ei muistaakseni edes ole sama yhtiö enää tänäpäivänä, vain ainoastaan nimi/brändi.

Ekot eivät koskaan (ainakaan 80 luvulta eteenpäin) ole olleet hirveän arvostettuja/haluttuja/arvokkaita, lukuunottamatta ehkä 70-luvun alun aktiivielektroniikalla varustettuja pelejä.

Eikä tuo aktiivielektroniikakaan satasta enempää hintaa normiversioon lisää, jos sitäkään.
Kuriositeetti lähinnä.

Aktiivisuus kun on ainakin omassa kitara-KIWIssä vähän samankaltainen kuin STEREO aikoinaan LP levyillä, vedetään sitten varmuuden vuoksi niin överiksi että kenellekään ei jää vahingossakaan epäselväksi että tässä on nyt jotain uutta ja ihmeellistä :).

T:Samuli

Hullusynti83
23.02.2015 12:27:32

Kitarakuussa arvioitiin basson hinnaksi 300-500e riippuen kunnosta. Kaikki toimii ja kaula on suorassa. Joitain pieniä naarmuja on ja klommoja mutta ei pahoja.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti