Muusikoiden.net
10.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: TC-BG250-208
1
tuquoque
17.06.2014 17:44:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan vaan kiinnostuneille tiedoksi, että näiden hinta on tipahtanut ja esim. Soundtool myy nyt 299e. Ei paha, kun pelkkä nuppi maksaa 299e sekin. Hain omani ja illalla pääsee testaamaan. Kiva.

m.
pekezu
18.06.2014 10:33:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuntunut useammalla firmalla käyneen samoin, että joko jonkin kombon valmistus lakkaa tai halpenee niin että hinnat tippuu radikaalisti. Mulla tuli vaihdossa tollanen Genz-Benzin Contour 500-115 kombo. Sen ovh oli 399e top soundissa jossain vaiheessa. Siihen hintaan aivan älyttömän käyttispeli.

Muutama vuosi sitten katselin netistä komboja hintaluokassa 300-600e ja aika hintsusti mahtui mitään siihen väliin.

"Että minkä tahansa tekeminen kunnolla on melkein mahdotonta, kun aina on joku urpo joka tekee paskaa halvemmalla." -pkuukas
tuquoque
18.06.2014 12:37:20

Kivahan se on että jämät saa halvalla. Huono puoli on tietysti se, jos on sattunut aikasemmin ostamaan normihinnalla niin tuotteen elinkaaren lopussa, kun valmistaja dumppaa loppuvarastonsa pois, jälleenmyyntiarvo romahtaa. Tämän TC: jos osti 470 eurolla, nyt sen arvo on m.netin kaavalla OVH x 0.6 enää noin 180 euroa.

Käyttöarvo on tietysti asia erikseen ja yhden illan soittelun jäljiltä sanoisin, että BG250-208 on pikkuhommailuun varsin näppärä peli ja mulle toimii soundikin.

m.
Funkånaut
20.12.2014 19:55:01 (muokattu 20.12.2014 19:56:00)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämmönen kysymys tästä mallista, että miten toi vahvistin on tossa kiinni? Sillä vaan, että voisko sen irrottaa tosta kombosta ja nostaa vaikka siihen päälle.

E: Satuin tossa jokin aika sitten ostamaan tämmöisen, niin kyselisin.

"En ole valehtelija. Olen minä. Minulla on piipero Miljoona Tivoli ja Powerpark on super." - Vesa Keskinen Elämän tarkoitus
Keny
26.12.2014 13:47:59

Funkånaut: Tämmönen kysymys tästä mallista, että miten toi vahvistin on tossa kiinni? Sillä vaan, että voisko sen irrottaa tosta kombosta ja nostaa vaikka siihen päälle.

E: Satuin tossa jokin aika sitten ostamaan tämmöisen, niin kyselisin.

Se on irrotettavaa mallia,täytyy vaan lukasta joku julkasu uusiks missä sen näin...siis sen irrotuksen.Mulla oli meinaan sama idea kun oli toi kombo lainassa/testissä.

Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Funkånaut
26.12.2014 14:08:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keny: Se on irrotettavaa mallia,täytyy vaan lukasta joku julkasu uusiks missä sen näin...siis sen irrotuksen.Mulla oli meinaan sama idea kun oli toi kombo lainassa/testissä.

Itse olen kans ymmärtänyt sen olevan irrotettavaa, mutta siinä varmaankin on joku kikka millä sen irroittaa ja laittaa takaisin. Ei viitsisi pelkällä apinan raivollakaan repäistä sitä irti. :)

"En ole valehtelija. Olen minä. Minulla on piipero Miljoona Tivoli ja Powerpark on super." - Vesa Keskinen Elämän tarkoitus
okabass
30.12.2014 02:02:27 (muokattu 30.12.2014 09:02:27)

Hommasin koti-harjoittelu-pikku keikka- komboksi tämän BG 250 115 mk 1 (vanhempi versio). Hämmästyttävän hyvä kokonaisuus: efektit, hinta (320€) monipuolisuus, soundi jne. Kehitys kehittyy.
Valitettavasti vaan pientä vikaa, jonka huomasin vasta kotona, kun katsoin tarkemmin esittelyvideota. (tube tonea ja tone printiä ei saa yhtäaikaa päälle). Eikä ilmeisesti lataa päivitystä. No eikun huoltoon. Sanoivat, että menee emolevy vaihtoon. Okafunken toki on ykkösvaatekomero keikoilla.

In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti