Muusikoiden.net
04.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Peavey TKO-80 vahvistin,kellä kokemusta/tietoo
1
kaukopoika
26.12.2013 20:32:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi, olis pikkanen hoppu, mulla olis edullisesti tiedossa tuommoinen bassomasa, joka kuitenkin on kai jotenkin viallinen, onko tuollainen niin simppeli kone, kuin kuvittelen, että osaava korjaaja tekis siitä toimivan koneen suht edullisesti ja toinen kysymys, että onko tuo minkälainen peli bassovahvistimena, tuo on 12" tuuman malli, jossa vain pre gain/bass/middle/treble/post gain säädöt. Itse en ole basisti, varsinkaan keikkaileva, joten hönkää lienee riittävästi kotioloihin ja omalla studiolla kokeilemiseen ja äänittelyyn, olisin kiitollinen jos sais vähä tipsejä ja vinkkejä, mua kiinnostais tuommoinen pikkukombo muutenkin ihan fiilispohjalta.

Vehkeen hintaluokka on satasen pinnassa ja siinä on muuten se pre out liitäntä, eikös siitä saisi suoraan pöytään, jos studiolla haluaa nauhalle soittaa ilman mikitystä..

anapena
26.12.2013 22:16:10 (muokattu 26.12.2013 22:18:12)

Vika voi olla pieni taikka sitten sen verran iso, ettei kannata. Itse käräytin just TNT150sen sellaiseen kuntoon, että ollaan jälkimmäisessä vaihtoehdossa...suruaika vielä menossa:(
Koeta ostaa se korjattuna, tai ainakin viedä se jollekin sepälle arvioitavaksi ennen kauppoja.
Satkulla saa usein myös toimivia kamppeita.
Tuurilla siitä pre outista voi tulla tarpeeksi puhdasta signaalia äänitystarkoitukseen, aina ei näin ole, vaan mukana voi olla turinaa.

Istu ja pala!
kaukopoika
01.01.2014 21:26:45

No joo, tilanne muuttui sitten niin, että Markku Tampereelta otti yhteyttä (kiitos vielä) ja kertoi, että hänellä olis myynnis toimiva TKO-65 soppelihintaan, ja kun kaverit sattu kulkemaan sopivasti ohi, niin että kuljetuskin hoitu ilmaiseksi, niin ei jäänyt paljon miettimisen varaa, nyt on hyvä Peavey mulla :)

Oli se otsikon mukanen Peavey nimittäin Saksassa ja kun google kääntäjällä sitä tekstiä suomensin, niin oli sitte vissiin osastoo varaosiksi/purkuun !
Senverran on tuo mun koneeni maailmaa nähnyt, että etukankaan logosta on y-kirjain poikki ja kaksi potikan nuppia on vääränlaista, että jos jollakin olis vinkkiä, mistä löytyis kaksi harmaapäistä nuppia ja Peavey logo, niin aion kyllä ne uudistaa, toki e-bayssa oli ainakin logoja, mutta jos vähän kätevämmin sais vaikka kotimaasta ja nupit samoin...kiirehän ei noilla ole, kosmeettista vain :)

Seba
30.01.2014 00:06:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaukopoika: No joo, tilanne muuttui sitten niin, että Markku Tampereelta otti yhteyttä (kiitos vielä) ja kertoi, että hänellä olis myynnis toimiva TKO-65 soppelihintaan, ja kun kaverit sattu kulkemaan sopivasti ohi, niin että kuljetuskin hoitu ilmaiseksi, niin ei jäänyt paljon miettimisen varaa, nyt on hyvä Peavey mulla :)

Oli se otsikon mukanen Peavey nimittäin Saksassa ja kun google kääntäjällä sitä tekstiä suomensin, niin oli sitte vissiin osastoo varaosiksi/purkuun !
Senverran on tuo mun koneeni maailmaa nähnyt, että etukankaan logosta on y-kirjain poikki ja kaksi potikan nuppia on vääränlaista, että jos jollakin olis vinkkiä, mistä löytyis kaksi harmaapäistä nuppia ja Peavey logo, niin aion kyllä ne uudistaa, toki e-bayssa oli ainakin logoja, mutta jos vähän kätevämmin sais vaikka kotimaasta ja nupit samoin...kiirehän ei noilla ole, kosmeettista vain :)

Itse ostin tko 65 1x15 vanhan jenkkiversion 80€. Kyllä siinä hinta ja laatu kohtaa.

Pum di pum pu pum di pum
kaukopoika
02.02.2014 11:48:29

Juuri 1x15" jenkeissä tehty on minullakin ja nyt on potikan nuppi ja logo asiakin kunnossa, joten pelkkää soittoo vaan ja mielestäni kans todella vastinetta rahalle, mulle tuli kokonaisuutena maksamaan vähä yli 100 euroo, kun ulkomailta tuli se logo ja nupit, 80 euroa oli kans itse vahvistin ;)

Seba
02.02.2014 16:43:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaukopoika: Juuri 1x15" jenkeissä tehty on minullakin ja nyt on potikan nuppi ja logo asiakin kunnossa, joten pelkkää soittoo vaan ja mielestäni kans todella vastinetta rahalle, mulle tuli kokonaisuutena maksamaan vähä yli 100 euroo, kun ulkomailta tuli se logo ja nupit, 80 euroa oli kans itse vahvistin ;)

Tuo meni kaverin tytölle käyttöön, mutta vois kyllä hyvin itsekin kotivahvaimena käyttää. Asiallinen peli.

Pum di pum pu pum di pum
markm
08.02.2014 18:43:12

Seba: Tuo meni kaverin tytölle käyttöön, mutta vois kyllä hyvin itsekin kotivahvaimena käyttää. Asiallinen peli.

Tuli joskus haettua TKO-65 skema ja käyttöohjekin.

https://dl.dropboxusercontent.com/u … 9/Peavey%20TKO%2065%20Schematic.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/88474749/PeaveyTKO65.pdf

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti