Muusikoiden.net
03.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bass terrorista toimintasavut pihalle - Toimii edelleen täysin
1
Valkyrian
11.10.2013 19:44:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Treenien alkajaisiksi Orange Bass terror 500 sanoi poks ja tuprautti pienen määrän savua ilmoille. Virta pois, hetken ihmettely, uudestaan käyntiin ja kas: toimii täydellisesti. Putket lämpenee normaalisti ja näyttää kaikin puolin ookoolta. Soundikin pysyi ennallaan. Koitettiin uusilla putkillakin.

Mitä tässä nyt siis tapahtui? Onko nuppi tuhoon tuomittu vai poistuiko sieltä poltergeist? Kyllä mä nämä treenit ainaki tällä vielä soitan.

Dropped C
11.10.2013 20:16:23

No, eihän ne sitten toimintasavut ollu vielä jos toimii..... Pikku henkoset vuan. Tosin ei se varmaan pitkään enää porskuta, en ainakaan ite ole nähnyt minkäänlaisia tuprautuksia, minkä jälkeen vehjes olis ollu täysissä voimissaan.

AcLAc
11.10.2013 23:04:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseessä voisi hyvinkin olla jonkun elkon kuoleminen, joka ei välttämättä tule ilmi muutoinkuin jonkunasteisena häiriönä tai powerin kyykkäämisenä kovemmilla volumeilla. TÖPSELI IRTI seinästä ja laite auki... tuollainen elektrolyyttikonkan rikkoontuminen näkyy silmämääräisellä tutkimisella ja suosittelen korjauttamaan sen pidemmässä juoksussa, vaikka nyt toimiikin.

Minä kuljen, Herra ohjaa!
okabass
12.10.2013 22:23:43 (muokattu 12.10.2013 22:24:46)

Voi olla esmes virtalähteen joku suojakomponentti esim. varistori, pikkukonkka tms.
Kannattaa sitä kurkata. Joko itse tai tohtori.

In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
Valkyrian
14.10.2013 16:08:41

Okei, kiitokset kokemuksistanne.

Täytynee sitten viedä tohtorille kun en usko osaavani itse korjailla tuollaisia. Harmillisen huonosti vaan lienee tohtoreita Vaasassa. Täytynee viedä Seinäjoelle asti.

kojones
16.10.2013 13:26:36

Valkyrian: Okei, kiitokset kokemuksistanne.

Täytynee sitten viedä tohtorille kun en usko osaavani itse korjailla tuollaisia. Harmillisen huonosti vaan lienee tohtoreita Vaasassa. Täytynee viedä Seinäjoelle asti.

Joku tv- tai kodinelektroniikkahuolto laittanee kuntoon.

reos
17.10.2013 23:56:22

kojones: Joku tv- tai kodinelektroniikkahuolto laittanee kuntoon.

Vie vaan Seinäjoelle asti.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti