Muusikoiden.net
08.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: kuume
1
rabitti88
02.10.2013 22:49:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt iski basso kuume mitä lääkettä suosittelisitte hinta luokassa 400-600 olevaa basso + vahvistin pakettia. Tuota olen katellu vahvistin puolelta http://www.dlxmusic.fi/Product/product.aspx?id=330347 bassona olen taas mieltyny
http://www.dlxmusic.fi/Product/product.aspx?id=157197 mutta mikä olisi hyvä kaappi tai parempi setti ideanne.

keräiliä himoitsen jo lisää kiippareita. Varsinkin lisää rolandia...
Walderr
02.10.2013 23:44:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rabitti88: Nyt iski basso kuume mitä lääkettä suosittelisitte hinta luokassa 400-600 olevaa basso + vahvistin pakettia. Tuota olen katellu vahvistin puolelta http://www.dlxmusic.fi/Product/product.aspx?id=330347 bassona olen taas mieltyny
http://www.dlxmusic.fi/Product/product.aspx?id=157197 mutta mikä olisi hyvä kaappi tai parempi setti ideanne.

Jos tuo TC kiinnostaa niin suosittelisin ennemmin samaista nuppia vastavaa comboa, niin ei tarvitse kaapin kanssa pulmailla, hintakin on kohdillaan.
http://www.thomann.de/fi/tc_electronic_bg250.htm
Tuosta bassosta en kyllä osaa sanoa, itse ostaisin torilta käytetyn mexicon fenkun tai vastaavan suht halvan pelin.

Basisti käveli baarin ohi
L.Ruoska
09.10.2013 20:03:14

Torilla on 400€ Warwick Corvette Standard, ysäri wenge-kaulalla jne. Rohkenisin sanoa että aivan erinomainen ostos todella hyvään hintaan.

There was a hole here. It's gone now.
nisumaka
10.10.2013 08:04:51 (muokattu 10.10.2013 08:05:02)

Komppaan Leo Lindgreniä. Mulla on Warwick työhevosena, ja se on hintaansa nähden ollut aina tosi hyvä. "Ammattilaatua harrastelijahintaan."

L.Ruoska
10.10.2013 15:40:16

nisumaka: Komppaan Leo Lindgreniä. Mulla on Warwick työhevosena, ja se on hintaansa nähden ollut aina tosi hyvä. "Ammattilaatua harrastelijahintaan."

Yeah :) "Tavalliset" warret liikkuu yleensä tuolla 600-900€ välillä ja erikoisemmat mallit tonnin ja kahden välillä. Eli jos toi neljänhuntin Corvette ei ole jotenkin rakenteellisesti kulahtanut tai muuten loppuunsoitettu niin siinä on raha tallessa ja saat varmaan enemmän kuin omasi takaisin. Ammattilaatua tosiaan, ei mitään lastulevybassoja. Saksassa tehty, laadukkaat runkopuut ja aivan mahtava wengekaula todella kestävillä nauhoilla.

Ostin itse viitisen vuotta sitten Torilta edullisen, pienesti kolhitun '94 Fortressin joka on aika pitkälti samanlainen kun toi Corvette. Yleensä soittimet viipyy mulla vuodesta kahteen, mutta tuota parempaa ei ole alle 1500€ luokassa tullut vastaan joten tuossa se edelleen killuu.

There was a hole here. It's gone now.
jukkajylli
14.10.2013 08:38:21

Ma ostaisin ton epiphonen paljon mieluummin kuin meksikonfenkun tai warren. Hinta-laatusuhteeltaan hyva beisi. Liimakaula niin kuin asiaan kuuluu ja tanakka vanha gibson eb-soundi. Kaulapainoinen se on, mutta se ei oo koskaan mua haitannut. Yksi tuttu tollasen eb-3 just osti ja sita testatessani olin aika lailla positiivisesti yllattynyt.

I'm not the one to blame
Bruins
29.11.2013 19:37:40

Ostitko jo?
Jos et, niin edullinen Schecter ja Ampegin combo!
Säädä kielet alas, Schectereissä on loistava kaula ja Ampegissa on potkua.
Jos homma ei kiinnosta niin pääset laitteista varmasti eroon!

T.Nick
29.11.2013 19:46:20

L.Ruoska: Yeah :) "Tavalliset" warret liikkuu yleensä tuolla 600-900€ välillä ja erikoisemmat mallit tonnin ja kahden välillä. Eli jos toi neljänhuntin Corvette ei ole jotenkin rakenteellisesti kulahtanut tai muuten loppuunsoitettu niin siinä on raha tallessa ja saat varmaan enemmän kuin omasi takaisin. Ammattilaatua tosiaan, ei mitään lastulevybassoja. Saksassa tehty, laadukkaat runkopuut ja aivan mahtava wengekaula todella kestävillä nauhoilla.

Ostin itse viitisen vuotta sitten Torilta edullisen, pienesti kolhitun '94 Fortressin joka on aika pitkälti samanlainen kun toi Corvette. Yleensä soittimet viipyy mulla vuodesta kahteen, mutta tuota parempaa ei ole alle 1500€ luokassa tullut vastaan joten tuossa se edelleen killuu.

Mähän ton ostin. Ei oo ollu aiemmin mitään Warre-sympatioita ja oon kiertäny moiset kikottimet kaukaa, mutta neljällä huntilla oli pakko taipua. Ei midistä, hiton hyvä perusbasso. Ei ollu mitään erityistä syytä tuolle hinnoittelulle muuta kuin yksi viritin oli vaihdettu, mutta samanlaiseen. Kuulemma ei ollu ketään pahemmin kyselly, vaikka oli ollu noinkin halvalla torilla kuukauden ja ylikin..

Sin un condon. Siempre.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti