Muusikoiden.net
03.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: TC Electroic bg 250
1
joesmith
24.08.2013 21:29:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kokemusta?
Siitä ja se kestävyydestä?

StringPervert
29.08.2013 07:38:00

joesmith: Onko kokemusta?
Siitä ja se kestävyydestä?

keväällä hommasin tommosen ja kokemukset on siitä koko ajan vaan parantuneet kun oon oppinut säätämään. aika monipuolinen saundeiltaan, kuten myös ominaisuuksiltaan. tollahan soittaa kotona kuulokkeilla tai ilman ja tarvittaessa mölyä riittää kovaankin soittoon. volumesäätö on selvästi suunniteltu niin että hiljainen soitto onnistuu helposti. bändisoittovolat aukee vasta siinä 6-7 paikkeilla. toneprint on kiva plussa jos ja kun haluaa kokeilla uusia saundeja. kombo on myös todella kevyt. mun ei sitä ole tarvinnut roudata mihinkään joten sillä tavalla en kestävyydestä tiedä. suosittelen.

joesmith
29.08.2013 23:40:46

StringPervert: keväällä hommasin tommosen ja kokemukset on siitä koko ajan vaan parantuneet kun oon oppinut säätämään. aika monipuolinen saundeiltaan, kuten myös ominaisuuksiltaan. tollahan soittaa kotona kuulokkeilla tai ilman ja tarvittaessa mölyä riittää kovaankin soittoon. volumesäätö on selvästi suunniteltu niin että hiljainen soitto onnistuu helposti. bändisoittovolat aukee vasta siinä 6-7 paikkeilla. toneprint on kiva plussa jos ja kun haluaa kokeilla uusia saundeja. kombo on myös todella kevyt. mun ei sitä ole tarvinnut roudata mihinkään joten sillä tavalla en kestävyydestä tiedä. suosittelen.

Onko sulla kuitenkin kokemusta bändikäytöstä tosta laitteesta? Löytyykö tehoja se mitä luvataan?

karkki
30.08.2013 16:34:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joesmith: Onko sulla kuitenkin kokemusta bändikäytöstä tosta laitteesta? Löytyykö tehoja se mitä luvataan?

Treeniksellä on riittänyt komeasti, ei lopu mökä kesken. Enimmillään olen vääntänyt volan puoliväliin, ja silloin soitettiin jo tuhottoman kovaa. Keikoilla en ole testannut, joten siitä puolesta en sano mitään.

Soittoa kuulee tuolta: www.myspace.com/xxkarkki
sepisti
31.08.2013 00:11:18

Harvoin, jos koskaan, keikalla voi soittaa kovempaa kuin treeneissä.

http://www.youtu.be/L5gGjlyzxfo
StringPervert
31.08.2013 09:59:58

joesmith: Onko sulla kuitenkin kokemusta bändikäytöstä tosta laitteesta? Löytyykö tehoja se mitä luvataan?

Joo, nimenomaan bändikäytössä tuo on mulla ollut eikä ole tehot loppuneet kesken.

joesmith
31.08.2013 10:52:12

Taitaa mennä hankitaan. Eipähän siinä paljon häviäkään.

karkki
11.09.2013 20:29:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomasin just, että combo on nyt Topsoundilla tarjouksessa 70 euroa halvemmalla kuin mitä maksoin siitä niille vajaa 2 kuukautta sitten. Ei silti aivan silmittömästi harmita, kun silläkin hinnalla hinta/laatu oli todella hyvässä suhteessa.

Soittoa kuulee tuolta: www.myspace.com/xxkarkki
Jim Control
28.10.2013 21:40:39

Onko tämä TC Electronics BG250 valmistettu Kiinassa, Indonesiassa vai missä? Olen myös harkinnut edellämainittua laitetta. Tehot vissiin riittää treeneihin ja keikoille :-) Soveltuukohan (15 tuuman versio) hyvin myös 5 -kieliselle, eli kuuluuko B hyvin? Mietityttää vaan tuon combon kestävyys...

JuhaHo
28.10.2013 21:55:19 (muokattu 28.10.2013 21:55:40)

Meillä on tuo BG 500-210, mutta se jäi vähälle käytölle, kun hankimme paremmin kontrankin kanssa toimivan vahvistimen. Hyvä peli silti sähköbasson kanssa. Periaatteessa tuon joutaisi vaikka myydä.

http://www.tcelectronic.com/bg500-210/

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti