Muusikoiden.net
04.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyvä ständi jazz-bassolle?
1
maxbass
16.02.2013 07:35:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli hakusessa olisi hyvä lattiaständi aerodyne jazz -bassolle. Sen takia asiasta kyselen täällä, koska on tullut vastaan lähinnä ständejä, missä basso juuri ja juuri pysyy. Eli, muut jolla on aerodyne tai mikä vaan perus-jazzarin muotoinen basso, minkälaisia lattiaständejä suosittelisitte?

sartzan
16.02.2013 09:11:19

maxbass: Eli hakusessa olisi hyvä lattiaständi aerodyne jazz -bassolle. Sen takia asiasta kyselen täällä, koska on tullut vastaan lähinnä ständejä, missä basso juuri ja juuri pysyy. Eli, muut jolla on aerodyne tai mikä vaan perus-jazzarin muotoinen basso, minkälaisia lattiaständejä suosittelisitte?

Semmoisia, jossa se alaosa on nivelen varassa, ja siten kääntyy tarvittaessa eri asentoon. Joku tämänsorttinen periaatteeltaan siis http://4.bp.blogspot.com/-vewKB5ek7 … 1600/gitar+stand++Standard+rm40.jpg . Perustelineet, joissa on vain jotkut kiinteät koukku- tai tappi-malliset pidikkeet eivät jatsarille sovi, kun perä ei ole suora.

"Oh my dog... Oh Long John... Oh Long Johnson... Oh Don Piano... Why I eyes ya... All the live long day." -kissa
Antti K.
16.02.2013 09:19:33

sartzan: Semmoisia, jossa se alaosa on nivelen varassa, ja siten kääntyy tarvittaessa eri asentoon. Joku tämänsorttinen periaatteeltaan siis http://4.bp.blogspot.com/-vewKB5ek7 … 1600/gitar+stand++Standard+rm40.jpg . Perustelineet, joissa on vain jotkut kiinteät koukku- tai tappi-malliset pidikkeet eivät jatsarille sovi, kun perä ei ole suora.

Tämä jees, mutta myös Hercules:
http://www.thomann.de/fi/hercules_gs412b_gitarrenstaender.htm

sepisti
16.02.2013 11:30:45

Ääni Herculekselle. Pysyy tukevasti pystyssä.

Joonas
03.03.2013 11:09:48

Mulla on käytössä itseasiassa herculeksen sellanen tosi pieni kokoontaitettava malli. Yllättäen mun jazz-basso pysyy siinäkin hyvin. + ständi mahtuu nun pedaalicaseen ihanasti, nii ei oo erilliskamaa roudattavana.

Sataa sataa ropisee, pili pili pom!
PasiB
03.03.2013 11:55:27

Joonas: Mulla on käytössä itseasiassa herculeksen sellanen tosi pieni kokoontaitettava malli. Yllättäen mun jazz-basso pysyy siinäkin hyvin. + ständi mahtuu nun pedaalicaseen ihanasti, nii ei oo erilliskamaa roudattavana.

Mulla on samanlainen ja siinä pysyy useampikin bassomalli hyvin. Ainoa pieni moite tulee siitä, että basso jää aika takakenoon, vaatii normaalia enemmän tilaa takana. Suuri plussa kompaktista koosta, sopii hyvin vahvariräkin sisällä kuljetettavaksi.

jperala
03.03.2013 12:19:07

Itsellä myös halpa kokoontaittuva malli ja hyvin on jatsari pysynyt kyydissä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti