Muusikoiden.net
10.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: svt 350cl ja rantis tulossa taloon
1
jaajo2
11.02.2013 16:34:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elikkäs mul ei oo ollu putki nuppia 30vuoteen ja nyt tämmönen päähänpisto et pitää ny tämmönen saaha.minkälaisia käyttö ohjeita sen kans et sais parhaan hyödyn siitä ja etten sitä särkisi.

markus16
11.02.2013 17:11:14

Älä soita sillä Mambaa.
Oot siis tilannut vehkeen ja nyt kysyt että miten sun sitä pitäis käyttää? Oliko sulla joku visio ennen kauppoja?

Kirka saatana!
jaajo2
11.02.2013 18:10:54

ei sen kummempia visioita oon soittanu pari keikkaa semmoisella setillä.aattelin lähinnä et onko jotain juttuja jota pitäis varoa sen käytössä etten säre sitä esim putkia.

Antti K.
11.02.2013 20:29:31

Jos kyse on svt 350h nupista, niin et sinä siitä putkia rikki saa. Se on meinaan transu; äkikseltään ärhäkän näkönen... Soundia en ole kuullut, voihan se hyväkin olla. 8x10 kaappi kyllä pelastaa paljon.

jaajo2
11.02.2013 21:40:35

svt350cl putkikone

hollstro
11.02.2013 21:49:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jaajo2: svt350cl putkikone

SVT CL on putkikone, mutta SVT 350 AV esim. on transistorilaite. Putkipelissä ei ole numeroita nimessä ja siinä on 300 Wattia.

vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
jaajo2
11.02.2013 22:00:58

jep svt cl se on.

hollstro
11.02.2013 22:07:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jaajo2: jep svt cl se on.

Putkpeli menee rikki jos sitä soittaa ilman että kaiutin on siinä kiinni ja jos sitä kolautellaan kuljetettaessa. Putket on kulutustavaraa ja ne menee vaihtoon käytön myötä. PUtket voivcat myös vioittua yllättäen jos niissä on valmistusvika.

Riippuen vamistusmasta SVT CL voi kärsiä myös laatuvioista. Nettihaulla "vietnampeg" siitä löytyy paljon tarinaa.

vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
jaajo2
12.02.2013 16:55:42

mul made in usa molemmat mut eihän se oo tae laadulle jos sattuu maanantai versio.mut kiitti vastauksista .eli kaappi piuha ei passaa jäähä irti.mites tuo putkien lämmittely ennen soittoa ja jähyttely jos joutuu liikutteleen soiton jälkeen?

absqua
12.02.2013 17:02:39

jaajo2: mul made in usa molemmat mut eihän se oo tae laadulle jos sattuu maanantai versio.mut kiitti vastauksista .eli kaappi piuha ei passaa jäähä irti.mites tuo putkien lämmittely ennen soittoa ja jähyttely jos joutuu liikutteleen soiton jälkeen?

Mä olen tavannut antaa putkien lämmetä ja jäähtyä minuutin pari jos mahdollista. Aina ei ole.

Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
markus16
12.02.2013 23:06:13

absqua: Mä olen tavannut antaa putkien lämmetä ja jäähtyä minuutin pari jos mahdollista. Aina ei ole.

Absqua living in the fast lane.

Kirka saatana!
Rämppy
13.02.2013 09:33:33

jaajo2: elikkäs mul ei oo ollu putki nuppia 30vuoteen ja nyt tämmönen päähänpisto et pitää ny tämmönen saaha.minkälaisia käyttö ohjeita sen kans et sais parhaan hyödyn siitä ja etten sitä särkisi.
No älä ainakaan pudottele sitä nuppia.

En sitten malttanut olla sanomatta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti