Muusikoiden.net
07.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Marshall MB 450h ongelma?
1
suti666
08.01.2013 11:08:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoi tietäjät onko kokemuksia?

Minulla on ongelmia noin puolitoista vuotta vanha marsun kanssa.
Eli noin puoli tuntia voi soitella putkeen ja ääni hiljenee ihan pieneksi vaimeaksi tuhnuksi. Tätä se on tehnyt lähi aikoina useasti.

Onko vehkeessä joku kuumenemissuoja, koska muutamilla kerroilla vahvistin on ollut aika lämmin?
Muuten vehje on palvellut loistavasti ja pahaa sanaa ei ole.
Ja kuitit kateissa vaikka takuu on vartmasti voimassa.

jukka490
09.01.2013 10:04:33

Minulla on samanlainen vahvistin, ostettu 5/2012. En ole huomannut samanlaista ilmiötä treeneissä. Vahvistimen kuumeneminen riippuu siitä kuinka suurella teholla vahvistinta käyttää.

Eräs tuttu kertoi samanlaiselta ongelmasta keikalla, kun lainavahvistin oli ollut kyljellään !?!

Vahvistimen tuuletin kuulostaa pyörivän eri nopeudella riippuen siitä kuinka soitetaanko sillä vai ei.

Itse lähettäisin vahvistimen takuuhuoltoon.

Hyrde55
16.01.2013 09:02:52

Mulla pikkumarsun tuuletin ei pyörinyt lainkaan ja lämmettyään laite alkoi kenkkuilla, takuuhuollossa vika onneksi löytyi. Epäilen, että oli rikki uudesta saakka. Ja nyt taas pelittää.

suti666
16.01.2013 10:53:23

Tuntuu omassakin Marsussa siltä kun tuuletin rupeisi pyörimään niin sanotusti viime hetkillä. Sen takia lämpösuojaa tai vastaavaa epäilen jos moisissa vahvistimissa sellainen on.
Onneksi ensi viikolla huoltoon saan toivottavasti vietyä.

KunnonKeikkaBasisti
17.01.2013 14:51:00

Nää ei-enklantilaiset marsut on muutenkin sellasta lantaa kilotavarana ettei kannata muuta ostaa ku VBA!

kolmen sormen super speed soittoa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti