Muusikoiden.net
05.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bassocombo?
1
sam_u
03.08.2012 12:25:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lyhyesti: Treenikämpälle ja pieniin keikkailuihin, kumpi on parempi, Hartke A100S vai Behringer Ultrabass BXL3000A? Toisessa ilmoitettu 100 wattia ja toisessa 300 wattia, mutta onko jytän määrällä paljoa eroa käytännössä?

Mä vaan
03.08.2012 12:30:01

Jos vaan rahaa on, niin henkilökohtaisesti suosittelisin tätä: http://www.dlxmusic.fi/Product/Product.aspx?id=151403&of=1

Hullu basisti.
Wattari
03.08.2012 14:21:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuosta Behringeristä on henkilökohtaista kokemusta, enkä kyllä suosittelis sitä kenellekään, soundaa ihan paskalta. Low endiä ei saa irti sitten millään vaikka kuinka ruuvaa, epämääräistä huminaa vaan.

nisumaka
03.08.2012 14:48:30

Joo mulla on ollut treenikäytössä tollainen Behringer, se oli ihan romu soundeiltaan. Mulla on Hartke tällä hetkellä, ja ihan eri maailma soundillisesti. Tosin se on vähän pienempi, mutta Behkut on tunnetusti vähän vaatimattomia soundeiltaan.

frank_z
03.08.2012 21:26:04

Jos rumpali hakkaa rumpuja täysillä, niin voi tehdä vähän tiukkaa Hartkella, mutta kyllä se muuten riittää treenihommiin ja ainakin minun korvaan ihan hyvät soundit siitä lähtee, siis A100S.
Ja sehän lähtee ainakin Topsoundista 289€, eli hinta/laatu kohdillaan.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti