Muusikoiden.net
05.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä tietää basson arvon?
1
robobass
02.07.2012 14:49:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei, minulla lojuu käyttämättömänä basso. Aloin harkitsemaan sen myyntiä, kun ei tule enää soiteltua. En löytänyt soittimesta mitään mallikoodeja, joten osaatteko auttaa miten saan selville soittimeni arvon? Ostokuitteja tms vuosien takaa ei ole tallella, enkä saanut Arian sivustolta selkoa, mitä mallia soittimeni edustaa..
Bassossa lukee Aria Pro II ja koodi S97083730. Selviääkö tuosta koodista jotakin?

PasiB
02.07.2012 16:32:06

Kuva voisi auttaa asiassa, noita Aria Pro II bassoja on aika monenlaisia.

absqua
02.07.2012 16:34:48

robobass: Hei, minulla lojuu käyttämättömänä basso. Aloin harkitsemaan sen myyntiä, kun ei tule enää soiteltua. En löytänyt soittimesta mitään mallikoodeja, joten osaatteko auttaa miten saan selville soittimeni arvon? Ostokuitteja tms vuosien takaa ei ole tallella, enkä saanut Arian sivustolta selkoa, mitä mallia soittimeni edustaa..
Bassossa lukee Aria Pro II ja koodi S97083730. Selviääkö tuosta koodista jotakin?

Valokuvan perusteella selviäis aika lailla enemmän. Tai mistä mä tiedän jos jollain hanulla on noi sarjanumerot hallussa, mutta eppäilen.

Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
fox
03.07.2012 03:14:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

absqua: Valokuvan perusteella selviäis aika lailla enemmän. Tai mistä mä tiedän jos jollain hanulla on noi sarjanumerot hallussa, mutta eppäilen.

Ja yleensä se sarjanumero ei auta mallin määrityksessä paitsi ottamalla yhteyttä valmistajaan. Näät se sarjanumero palvelee takuu- ja vastaavissa ongelmissa sitä valmistajaa, jos siit numerosta saa "loppukäyttäjä" dekoodattua jotain infoa, niin se on sitten "lisäbonus".
Äkkiseltään tuota sarjanumeroa katsoessa vois ehkä arpoa, että kyseessä olis korealainen keppi, joka on Samickin tehtaalta vuonna 1997 lähtenyt. Eli näitä "uusio-Aria Pro kakkosia"

welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
robobass
14.08.2012 11:13:54

Hei, alkuperäinen kuitti löytyi arkistosta ja soittimen arvo uutena oli 590€. Laitoin basson torille myyntiin, laukun kanssa hinta 450€. Käykää tsekkaamassa onko se korealainen keppi vai ei :D Minä olen tuosta bassosta ainakin tykännyt. Se on nätti ja siitä lähtee hyvät äänet.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti