Muusikoiden.net
10.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kokemusta Tauruksen basso kamoista?
1
spade
18.05.2012 15:26:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä otsakkeen mukainen kyssäri. Onko luotettavia, hyviä jne.

www.myspace.com/otherhoodgroup
cheez
19.05.2012 10:53:13

Kaverilla on Taurus Qube-450 ja siihen mätsäävä saman valmistajan 4x10"-kaappi. Mies on jättänyt Marshall VBA400 + Marshall 4x12" - setuppinsa ainakin reserviin, joten kait se kertoo hyvästä saundista. Itse lainasin yksiin bänditreeneihin kertaalleen tuota ja hyvin se pelasi. Helvetinmoinen määrä ääntä noin pienestä laitoksesta, paino varmaan hiukan rapeat kaksi kiloa. Hyvin otti myös pedaaleita vastaan. Varovasti voin kai siis sanoa ihan suosittelevani Tauruksen välineistöä, vaikka itse olenkin lamppukonemiehiä.

Testivideoita näytti muuten youtubesta löytyvän myös!

http://nauticus.bandcamp.com/album/the-wait
Snowblind
16.07.2012 18:09:17

Olen nyt parit treenit vetänyt uudella Qubellani ja saman valmistajan TN-210 kaapilla ja täytyy sanoa että hiton hyvältä kyllä kuulostaa ja ääntä lähtee oikein kiitettävästi noin kompaktiksi setiksi. Roudaaminenkin oli sangen kivutonta puuhaa kun ite nuppi mahtui bassopussin etutaskuun, ja kaappi kulki kätevästi bussissakin.

Nyt pitää vaan ootella että saa sitä Darkglassia vähän säröstämään tota settiä, ja pästä testailemaan toisen bändin kanssa ison 2x15 kaapin läpi että paljon siitä oikeesti sitä hönkää irtoaa.

There are two means of refuge from the miseries of life: music and cats.
TommiW.
17.07.2012 19:07:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mie oon soitellut alkuvuodesta lähtien Tauruksen vermeillä. Black Line-sarjan 2x10-skobe ja Qube450 löytyvät arsenaalista. Keikkoja on tullut raavittua useita kymmeniä eikä mitään ongelmia ole ilmennyt. Tehoa riittää järjetön määrä ja vahvistimen käyttö on helppoa ja melko intuitiivista. Melko hifi-soundisia vehkeitä nämä tuntuvat olevan, ja syövät lisäksi hyvin myös efektoitua signaalia.

Nupin miniswitcheille en ole hirveästi löytänyt käyttöä pl. yläpääleikkurin napsauttelu johtuen omasta soundipreferenssistäni.

www.verityofficial.com
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti