Muusikoiden.net
08.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kestääkö kitaracombo maltillisen kotisoittelun bassolla.
1
T.K.
12.03.2012 23:08:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeilin Engl gigmaster 15 kitaracomboa himassa bassolla.Soundi on erittäin hyvä,lämmin pehmeän pyöreä.Siinä on umpinainen kajarikotelo,hiljaisella volumella,noin puheen voimakkuudella olis tarkoitus treenailla.Siis kysymys kuuluu, voiko tuo hajoittaa kitaracombon.

hollstro
12.03.2012 23:17:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Riippuu ihan siitä miten kovaa teillä puhutaan.

vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
J.Nikkanen
13.03.2012 09:02:35

Eipä voi.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!

Asenne treenaamista kohtaan voi olla perseestä, treenaminen itsessään ei koskaan.
Chuck Norris
s151669
17.03.2012 19:23:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen itse luukutellut Laneyn VC 15:lla (15W, 10") ja Peaveyn jollain 5W/EL84/8" comboilla joskus ihan täysilläkin. Tuloksena hauska säröbassosoundi. Mitään en ole saanut rikki eikä kaiutinelementeistäkään ole kuulunut määhajoonjustiin -rutinaa. YMMV.

Antikitarasankari
T.K.
18.03.2012 22:52:40

Muutama vuosi sitten Tech 21 trademark alkoi oireilla omituisesti, huollon jälkeen toimi taas jonkinaikaa. Kunnes taas hyytyi, sitä oli välillä soiteltu bassolla. Tiedä sitten mistä johtui, ei välttämättä basson soitosta.Taisi olla maanantai kappale tämä kyseinen vehje.Ehkä hommaan jonkin b.combon jolla vois heittää myös pikku-keikkaa. Mites toi Hartken kickback 15 onko kokemusta ?

pehko
19.03.2012 18:48:32 (muokattu 19.03.2012 18:48:43)

oon soittanu MicroCuben läpi bassoa droppi C vireessä. suht kovaakin. Näihin kokemuksiin vedoten vastaan että voi.

So I can sleep sleep sleep or maybe I'll just sit in the car untitled-projeKt /// Silence of the Ocean
poppamies
21.03.2012 22:21:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pehko: oon soittanu MicroCuben läpi bassoa droppi C vireessä. suht kovaakin. Näihin kokemuksiin vedoten vastaan että voi.

Tarkoitartko että voi soittaa vai tarkoitako että voi hajota.
Minunun mielestä voi huoletta soittaa maltillisella volalla kotona millä tahansa kitarakombolla. Ennemmin kotiväki hermostuu kuin vahvistin hajoaa.

G strings are for strippers
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti