Muusikoiden.net
08.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Barefaced Bass -kaapit
1
Pernax
05.03.2012 19:41:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä on itsellä soittohommat hakeutuneet vähän kevyemmän ilmaisun suuntaan, ja nyt onkin herännyt ajatus, että josko sitä kalustopuoltakin hivenen kutistaisi.

Barefaced Bass:n El Hefe Alex on tuollaisia "nettituttuja" vuosien takaa, ja olenkin hänen kanssaan kartoittanut mallistosta itselle sopivaa vaihtoehtoa. Päädyimme Super Twelve T-malliin, ja nyt kiinnostaisikin kuulla löytyykö täältä M.netistä reaalimaailman kokemuksia kyseisestä kaapista, tai muista Barefaced:n tuotteista, vaikka sitten ihan yleisellä tasolla?

Itsellä tuo suurin kysymysmerkki lienee tuon kaapin ja hieman muhkumman bändin yhteiselosta, eli pärjääkö sillä aikuisten oikeasti silloinkin, kun musiikissa hiihdetään hieman ahtaaminpakatuilla soonisilla taisteluladuilla?

dewfall
05.03.2012 21:57:37 (muokattu 05.03.2012 21:58:27)

http://muusikoiden.net/dyn/users/92371.jpg

Tökyä lähtee juu. Kovakätisen rumpalin ja kahden 412:sta kanssa pärjää hevihommissa ihan hyvin, ainakin, kun tehoja puskee kaappiin kylliksi. Lisäbonarina muut soittajat haluavat kantaa mun kaapin.

http://www.minutian.com/
chief
05.03.2012 23:30:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli Big One. Ihan hyvä kaappi mut vaatii paljon tehoa ja graafisen EQ:n ainakin omaan makuun. Soundi flattina ei ollu ihan mun mieleen.

Compactia oon kokeillu ja ostasin semmosen saman tien jos ois ylimäärästä rahaa. Varsin hyvä kaappi.

"It's the ear, not the gear. "
dewfall
05.03.2012 23:39:59

chief: Mulla oli Big One. Ihan hyvä kaappi mut vaatii paljon tehoa ja graafisen EQ:n ainakin omaan makuun. Soundi flattina ei ollu ihan mun mieleen.

Tuossa taitaakin olla syyt, miksi komero pudotettiin valikoimasta. Viehättävän oloinen konsepti oli kyl.

http://www.minutian.com/
Keny
10.03.2012 23:14:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No tää kyseinen Big One taitaa nyt olla mulla ja diggaan pirusti.Kun juttelin Alexin kanssa niin se suositteli mulla just tota super 12 t kaappia ja olin sitä jo tilaamassa kunnes huomasin että rahatilanne ei sitä nyt salli.Kiinnostais aivan pirusti sitä testaa mutta voi olla että toistaseks mennään tolla Big One kaapilla.

Tällä viikolla testailin nuppeina EBS Reidmar ja Fafner II sekä kaappeina EBS 410 neo,212 neo,210 neo ja toi Big One.Ikäni olen vältelly 15 tuumasia ja digannu 10 tuumasia mutta jotain jännää tossa BF 15+6 kombinaatiossa on ainakin mun korvalle.Ite vertaisin kaappia isoon Genelec kaappin tai kokoalue pa systeemiin.

Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Pernax
11.03.2012 12:42:15 (muokattu 11.03.2012 12:42:38)

Kiitoksia kokemuksista, lisääkin saa fiilistellä, mikäli runosuoni antaa myöten!

Kuuleman mukaan neodyymien viimeaikainen halpeneminen ei tule vaikuttamaan hinnoitteluun, mutta minkäs teet. Sinällään hieman erikoinen tapa tuo neo-lisä, kun sillä saadaan tuo listahinta näyttämään hivenen houkuttelevammalta. Tuollaisessa Super Twelvissäkin sitä hintaa tulee kuitenkin se 80 puntaa lisää. Siitäkin huolimatta, mikäli tavaraliikenne sen sallii, täytynee tuollainen S12T kokeilla.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti