Muusikoiden.net
07.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Basson liittäminen tietokoneeseen + äänitys
1
Kucu
05.03.2012 09:56:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kysyisin teiltä vanhoilta ja viisailta että mitä kaikkea lisälaitteita tarvitaan kun halutaan liittää basso tietokoneeseen ja saada vielä hyvää ääntä aikaiseksi. Lisäksi olisi kiva tietää joitain hyviä äänitys softia (mieluiten ilmaisia), kun on tuo äänittely aika uus juttu mulle. Kokeilin liittää basson suoraan vahvistimesta koneeseen heikolla menestyksellä. Olen hommaamassa kitaralleni Line6 Pod HD:ta, mahtaakohan tuosta olla mitään iloa bassolle.

Anteeksi sekava kirjoitusasuni.. toivottavasti joku käsittää mitä tarkoitan :D

Sehän on parempi ku sata jänistä...
absqua
05.03.2012 10:00:50

Kucu: Kysyisin teiltä vanhoilta ja viisailta että mitä kaikkea lisälaitteita tarvitaan kun halutaan liittää basso tietokoneeseen ja saada vielä hyvää ääntä aikaiseksi. Lisäksi olisi kiva tietää joitain hyviä äänitys softia (mieluiten ilmaisia), kun on tuo äänittely aika uus juttu mulle. Kokeilin liittää basson suoraan vahvistimesta koneeseen heikolla menestyksellä. Olen hommaamassa kitaralleni Line6 Pod HD:ta, mahtaakohan tuosta olla mitään iloa bassolle.

Vahvistinta et oikeastaan tarvitse yhtään mihinkään jos suoraan koneelle haluat äänitellä.

Anteeksi sekava kirjoitusasuni.. toivottavasti joku käsittää mitä tarkoitan :D

Tossa on kohtuullisen informatiivinen juuri tätä aihetta käsittelevä ketju:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=35&t=207426&co=60

Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
satsi
06.03.2012 16:43:57

Tere! Hyvä ilmainen äänitys/sekvensseriohjelma on Reaper. Jos haluat basson linjasoundia tietokoneeseen ilman viivettä, niin halpa ja helppo vaihtoehto on joku USB- äänikortti. Esim. Steinberg Ci1 tai M-Audio fast track. Äänikorttiin saa yleensä myös mikin kiinni jos haluat esim. mikittää bassovahvistimen.

ötzi
06.03.2012 17:11:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

satsi: Tere! Hyvä ilmainen äänitys/sekvensseriohjelma on Reaper.

Kaikki tuntuu tuota kovasti kehuvan. Asensin viime viikolla ja toimii kyllä mutta käyttöliittymä on aika sekava. Kait se käyttäessä alkaa taittumaan

http://www.myspace.com/crookedgroove Älä satuta itseäsi!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti