Muusikoiden.net
03.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: line6 lowdown
1
htm
27.01.2012 09:33:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarttis kaverille kotibassotteluun ja pikkukeikoille vahvarin. Tuo Lowdown Studio 110 vaikuttaisi asialliselta peliltä. Onkohan noita missään pk-seudulla myynnissä, jotta voisi kokeilla. Entinen Soundatahan line6:sta aikoinaan toi maahan..

www.signumfreud.com
Aresius
27.01.2012 20:19:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

htm: Tarttis kaverille kotibassotteluun ja pikkukeikoille vahvarin. Tuo Lowdown Studio 110 vaikuttaisi asialliselta peliltä. Onkohan noita missään pk-seudulla myynnissä, jotta voisi kokeilla. Entinen Soundatahan line6:sta aikoinaan toi maahan..

Vantaanportin F-musiikista pitäisi tuollainen löytyä. Itse omistan ko. sarjan isoimman pelin eli HD400:sen joten voin suositella.

"Mieluummin nyrkki perseessä kuin asua Lohjalla" - Vihdin Kuningas
TheMurno
27.01.2012 22:30:56

Aresius: Itse omistan ko. sarjan isoimman pelin eli HD400:sen joten voin suositella.

Jää vähän pieneksi meidän basistin HD750:n rinnalla. Ihan hyvin on toiminut bändisoitossa.

Aresius
30.01.2012 19:16:32

TheMurno: Jää vähän pieneksi meidän basistin HD750:n rinnalla. Ihan hyvin on toiminut bändisoitossa.

Puhe taisikin olla comboista. Toihan on siis pelkkä nuppi. En mä ainakaan koe jääneeni tuolla vähemmällä wattimäärällä jalkoihin

"Mieluummin nyrkki perseessä kuin asua Lohjalla" - Vihdin Kuningas
htm
30.01.2012 23:28:40

Aresius: Puhe taisikin olla comboista. Toihan on siis pelkkä nuppi. En mä ainakaan koe jääneeni tuolla vähemmällä wattimäärällä jalkoihin

Puhe oli nimenomaan tuosta studio 110-kombosta. Ei ole tarkoituskaan pärjätä tuolla keikkaolosuhteissa sellaisenaan. Naisihmiselle kun tulee, niin pieni koko on oleellinen pointti, ja kaiutinsimuloitu DI-lähtö hoitaa tarvittavan keikkailun. Pitääpä siis käydä F-musiikissa.

www.signumfreud.com
TheMurno
31.01.2012 09:36:55

Aresius: Puhe taisikin olla comboista. Toihan on siis pelkkä nuppi. En mä ainakaan koe jääneeni tuolla vähemmällä wattimäärällä jalkoihin

Jaajaa. Comboista vai. Jaahammm, kunhan yritin olla hauska. : )

htm
31.01.2012 09:49:28 (muokattu 31.01.2012 09:49:58)

Jaajaa. Comboista vai. Jaahammm, kunhan yritin olla hauska. : )

Huumori on iloinen asia :D

www.signumfreud.com
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti