Muusikoiden.net
10.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Foderan Victor Wooten kielet bassoon..
1
Far Side
03.01.2012 21:20:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro.

Tietääks kukaan mistä niitä Foderan Victor Wooten Signature series-
bassokieliä saa tästä siunatusta maasta?
Jenkkilästä saa kyllä netissä tilattua ( just strings.com ) mutta tänneppäin vaativat n. 40 amerikaneuroa lähetysmaksuksi. Tulee vähän tyyriksi.
Thomannilla ei niitä ple.

Tietty jos riittävän moni haluaa tilata samaan aikaan jenkkilästä -
niin sitten se alkais pelittään.

Eli kerro jos tiedät mistä niitä saa - tai heittäydy mun kanssa kimppaostoksille..

Ole oma itsesi - kaikki muut ovat varattuja. -Oscar Wilde
Typhus
04.01.2012 01:35:55 (muokattu 04.01.2012 01:44:53)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollu joskus pari settiä noita kun ostin ison läjän Foderan kieliä. Yleensä ottaen hyviä kieliä, ei siinä mitään. Mutta samaa kamaa saa halvemmallakin. Esim. Wooten käytti monta vuotta D'addarion XL-sarjan kieliä ja nämä sen signature kielet tuntuikin melkeen samalta kuin noin D'daddariot. Kummatkin on siis nikkeli-kieliä. Elikkäs, mie suosittelen että ostat D'addarion ohkasemman setin niin pääset ainakin puolet halvemmalla ja saat ihan saman fiiliksen kuin Foderan kielistä.
Tää ei vaan ollut mikään dissaus puhe vaan katsaus siihen että halvemmallakin pääsee ja Foderan merkki ei tee kielistä sen parempaa. (Vaikka siis laadukkaita ovatkin)

Foderan bassot ovatkin sitten asia erikseen... :)

Lisäys!
Eurooppaan noita kieliä tuo Italialainen bassovalmistaja nimeltä Wood & Tronics. Ne ovat muutenki Italian Foderan maahantuojat, vaikka valmistavatkin upeita soittia myös itse!
Itseasiassa mainostivat juuri tänään mulle että 5-kielisen setti n.35e. Laitas niille mailia jos tahdot ostaa noita europpasta pienemmillä postimaksuilla :)

JA VIELÄ ! http://www.station-music.de/ saksastakin näköjään saa Foderan kieliä !

Tissit, bassot, perse, kalija.
Far Side
05.01.2012 21:47:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos loistavista neuvoista!

Mukavaa kun saa asiantuntevaa juttuseuraa.

Ole oma itsesi - kaikki muut ovat varattuja. -Oscar Wilde
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti