Muusikoiden.net
04.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ampeg Heritage B-15?
1
ATIA
20.12.2011 15:28:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!

Olen harkinnut sellaisen pienehkön bassovahvistimen rakentamisesta ja tämä vaikuttaa ihan kiinnostavalta. Mitä mieltä olette kyseisestä vahvistimesta tai Ampegin B-15 mallista?

Onko teillä ehdottaa jotain muuta putkivahvistinta joka olisi enintään 50W ja rakentamisen arvoinen?

Kiitos vastauksista ja hyvää päivää kaikille!

T: at

Isotalo
20.12.2011 18:43:29

Noh, B-15 on legendaarinen malli jota käytti mm. James Jamerson Motownin sessioissa. Soundissa ei jää kysyttävää. Yhden keikan oon soittanut tuollaisella, Pori Jazzissa toissa kesänä. Eihän sitä tehoa hirveästi ole, mutta soundi on hunajaa.

Tee sellanen, sit jos tulee hyvä niin tee mullekin yks, ihan sikahalvalla suostus ostamaan. :)

ATIA
26.12.2011 08:35:05

Moi!

Arviolta osat maksavat vähintään 500 euroa.

Minkälainen saundi on B-15 vahvistimissa? Jotkut ovat sanoneet että se on lämmin ja säröytyy myös. Joku rakensi yhden ja hänen mielestään se säröytyi liikaa. Tietty kun itse tekee voi modata kytkentää mieleisekseen mutta sitten se ei ole enää alkuperäinen. Miten puhdas on puhdas saundi näissä vahvistimissa? Onko säröä kuultavassa määrin?

Hyvää Joulun jatkoa!

hollstro
26.12.2011 12:00:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ATIA: Moi!

Arviolta osat maksavat vähintään 500 euroa.

Minkälainen saundi on B-15 vahvistimissa? Jotkut ovat sanoneet että se on lämmin ja säröytyy myös. Joku rakensi yhden ja hänen mielestään se säröytyi liikaa. Tietty kun itse tekee voi modata kytkentää mieleisekseen mutta sitten se ei ole enää alkuperäinen. Miten puhdas on puhdas saundi näissä vahvistimissa? Onko säröä kuultavassa määrin?

Hyvää Joulun jatkoa!

Jos olet nähnyt in The Shadows of Motown-leffan niin mm. siinä se on. Oli hyvin yleinen jenkkistudioissa 60-luvulla.

vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
HenriF
01.01.2012 10:13:47

http://www.fliptops.net/catalog/index.php?cPath=61_83

Tuolta saa alkuperäisiä remake kaappeja. Mitä vaan tarjolla. Kandee tilata pelkkä B-15 kaappi. Siihen voi kytkeä minkä vahvarin vaan.

Toi B-15 for SVT olisi jees.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti