Muusikoiden.net
06.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aloittelijan bassobiisit
1
Mr. Mustard
08.12.2011 00:43:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloitin juuri bassonsoiton. Kaipaisin ehdotuksia biiseistä, joiden juju perustuu pitkälti hyviin bassoriffeihin ja niitä olisi siten hauska soitella. Lisäksi ne pitäisi olla aloittelijalle sopivia. Voisitte tehdä vaikka top 5/10 listan, jossa helpoin on ensin, ja siitä edetään vaikeampia kohti. Itsellä taustalla kitaran soittoa, joten kielisoittimet ovat tuttuja mutta basso on ihan uusi tuttavuus. Olen aloittanut treenaamisen omasta mielestäni mielenkiintoisista bassobiiseistä: Jimi Hendrixin Fire, Queenin Another one bites the dust. Omaa sydäntä lähinnä on 60-70 -lukujen klassinen rock/hard rock ja 70-80-luvun heavy. Mutta saa ehdottaa muitakin genrejä. Kommentoikaa ihmeessä valintojanne!

"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
poppamies
08.12.2011 00:54:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr. Mustard: Aloitin juuri bassonsoiton. Kaipaisin ehdotuksia biiseistä...

En nyt rupee lietaamaan mitään mut tuolla mun sivulla on jotain mitä oon tehny pyytäjille.
http://basiste.tripod.com/

G strings are for strippers
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti