Muusikoiden.net
06.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Otavan Bändilinja vailla basistia!
1
aalataur
02.09.2011 16:43:56 (muokattu 02.09.2011 17:03:20)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämähän ei ole mainos sikäli, että minulla ei ole mitään lehmää tai muutakaan eläintä tässä taloudellisesti ojassa, kun en ole Bändilinjan kanssa missään tekemisissä, paitsi sikäli että olen entinen opiskelija.

Kuulin vain, että heiltä basisti uupuu alkavalle opiskeluvuodelle (myös kitaristi ja laulaja). www.bandilinja.fi Sieltä vaan katselemaan.

Opettajathan on Suomen huippuja, Miri Miettinen (rummut), Tuomas Wäinölä (kitara) ja Juha Verona (basso). Miri on linjan vetäjä ja tuntee kaikki Suomen huiput jotka ovat vierailevina opettajina opistolla. Mm. Ben Granfelt kävi silloin kun itse olin, sekä ranskalaisia jazzmiehiä, tasokasta lauluopetusta sun muuta.

Pääpaino tuolla on erittäin paljon käytännön soittamisessa, bänditoiminnassa ja esiintymisissä sekä niihin harjoittelussa. Eli teoriatietämystä ei tarvita, soittotaitoa kyllä mielellään, suuri osa ajasta vietetään siis ihan luukuttamalla musiikkia. Teoriaankin voi tuolla saada opetusta 3/3 tasoon saakka, en tiedä ehkä ylikin, kannattaa kysellä.

Varsinaista pääsykoetta ei ole, mutta haluavat kuulla etukäteen soitosta ääninäytteet muuta kautta + varmistua puhelimitse, että henkilö on motivoitunut.

http://hikipedia.info/wiki/Tilutus
-Sieni
07.09.2011 04:08:38 (muokattu 07.09.2011 05:50:04)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olin kanssa "oppilaana" bassoa soittamassa vuoden 2009-2010

Voin sanoa että soitettua tuli bout' 12 tuntia päivässä. Aamulla soittotunteja, teoriaa ja muuta häröilyä. Sitten kun "koulupäivä" loppui niin reenikämpille soittamaan.

Rehellisempää ja mukavampaa "luokanvalvojaa" kuin Jukka Tikkanen ei kyllä tule ihan samantien löytämään mistäänpäin suomea. Muutenkin avoin ja iloinen tunnelma..

Musiikkia sinne mentiin soittamaan ja perkele, musiikkia siellä soitettiinkin.. paljon.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti