Muusikoiden.net
07.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Behringer ULTRABASS BX1200
1
Kisse47
23.08.2011 14:51:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kellään kokemuksia ko. vahvarista?

juici
23.08.2011 15:19:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kisse47: Kellään kokemuksia ko. vahvarista?

Isot pojat jo vuonna 2003/4 varoittelivat täällä, että tehot loppuu bändikäytössä kesken, alumiinielementti kolisee liikaa ja ultrabass-toiminto on ihan hanurista. Itsellä jäi ostamatta.

Sittemmin olen ko. comboa kuullut bändien käyttävän ja nykyisen bändimme ekalle EP:llekin bassot soitettiin ko. masiinan läpi. Ei huono, ei paraskaan. Jos suinkin pääset itse testaamaan soundaako omaan korvaan hyvältä niin silloin tiedät itse paremmin. Useimmalle täällä jo pelkän mallinimen mainitseminen nostattaa niskakarvat pystyyn.

"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe
Kisse47
23.08.2011 15:27:07

juici: Isot pojat jo vuonna 2003/4 varoittelivat täällä, että tehot loppuu bändikäytössä kesken, alumiinielementti kolisee liikaa ja ultrabass-toiminto on ihan hanurista. Itsellä jäi ostamatta.

Sittemmin olen ko. comboa kuullut bändien käyttävän ja nykyisen bändimme ekalle EP:llekin bassot soitettiin ko. masiinan läpi. Ei huono, ei paraskaan. Jos suinkin pääset itse testaamaan soundaako omaan korvaan hyvältä niin silloin tiedät itse paremmin. Useimmalle täällä jo pelkän mallinimen mainitseminen nostattaa niskakarvat pystyyn.

Ok. Olen uusi kaveri näillä sivuilla ja tuossa äsken kun surffailin niin löysinkin ko. vahvarista keskustelua. Mut kiitti sulle kuitenkin tuostakin tiedosta mitä laitoit.

JuXu
23.08.2011 15:51:35

juici: Isot pojat jo vuonna 2003/4 varoittelivat täällä, että tehot loppuu bändikäytössä kesken, alumiinielementti kolisee liikaa ja ultrabass-toiminto on ihan hanurista. Itsellä jäi ostamatta.

Itselläni on tuollainen laatikko kantribändin treeniksellä. Kyllä sillä soittelee, mutta ei siinä oikein tahdo tehot riittää enkä itse saa siitä kovin järkevää soundiakaan ulos. Miksikö sitten soitan sillä? Olen liian laiska roudaamaan mun ykköskamoja kahden treeniksen välillä. Maltillisempaan soitteluun toi Behringer riittänee. Mutta kannattaa tosiaan käydä testaamassa mikäli mahdollista.
ninokoo
23.08.2011 16:56:14

Yhdellä treeniksellä tuollainen on ja sattuu olemaan ainut toimiva vekotin siellä joten sillä olen aika paljonkin vedellyt. Kokemukset samat kuin juici jo luetteli. Aivan kauhee pörinä elementistä, kun vähän isommalle vääntää - ja vääntää sitä pitää.

Jos volat saa pidettyä kohtuullisena ja niin aika ok soundit siitä on saatu kun vetää VT Bassin efektisisääntuloon, jolloin ohitetaan laitteen oma EQ ja ultrabass -hässäkät.

Itselleni en ostaisi.

I always kinda, sorta wished I looked like Elvis
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti