Muusikoiden.net
04.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kielet rämisee
1
JUSTC
22.07.2011 19:26:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä on tossa mun bassossa nyt alkanut tällaista esiintymään.
Washburn xb 120 kyseessä.
Kaikki kielet rämisee kun niitä vapaasti soittaa ja myös joillakin kielen kohdilla.
Mitä täs nyt kannattais sit tehdä?

Oon huomannu et on aika usein menny ylivireeseen, eli kielet kiristyneet.. En tiiä voi olla että on sitte laukussakin väännelly ittestään.

DADG virees on tullu soiteltua.

Jesus Muerte
23.07.2011 14:51:21

Tsekkaapa tuo säätöartikkeli: http://muusikoiden.net/artikkelit/610

Mysteria
26.07.2011 23:26:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JUSTC: Elikkä on tossa mun bassossa nyt alkanut tällaista esiintymään.
Washburn xb 120 kyseessä.
Kaikki kielet rämisee kun niitä vapaasti soittaa ja myös joillakin kielen kohdilla.
Mitä täs nyt kannattais sit tehdä?

Oon huomannu et on aika usein menny ylivireeseen, eli kielet kiristyneet.. En tiiä voi olla että on sitte laukussakin väännelly ittestään.

DADG virees on tullu soiteltua.

Tuo säätötopic voi olla jo sen verran pitkä että sieltä on vaikea vastausta hakea.
Ootko tsekannu onko kielet liian alhaalla tai onko kaula taipunu?

It's hard when you suck
Jesus Muerte
27.07.2011 00:18:34

Mysteria: Tuo säätötopic voi olla jo sen verran pitkä että sieltä on vaikea vastausta hakea.
Ootko tsekannu onko kielet liian alhaalla tai onko kaula taipunu?

Niin, mähän en linkannutkaan siihen keskusteluketjuun, vaan artikkeleista löytyvään basson säätöä käsittelevään juttuun. Se nyt ei ainakaan voi olla normaalilla keskittymiskyvyllä varustetulle ihmiselle liian pitkä. Ei edes basistille. :) Ja juuri noita sinun esittämiäsi kysymyksiähän aloittaja voisi tuon artikkelin avulla tutkia.

Mysteria
27.07.2011 11:42:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jesus Muerte: Niin, mähän en linkannutkaan siihen keskusteluketjuun, vaan artikkeleista löytyvään basson säätöä käsittelevään juttuun. Se nyt ei ainakaan voi olla normaalilla keskittymiskyvyllä varustetulle ihmiselle liian pitkä. Ei edes basistille. :) Ja juuri noita sinun esittämiäsi kysymyksiähän aloittaja voisi tuon artikkelin avulla tutkia.

No niin, olinpa taas typerä. Selvästikään ei oo pelkkä myytti tämä basistien yksinkertaisuus, Pahoitteluni :)

It's hard when you suck
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti