Muusikoiden.net
05.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ibanez SR5000E
1
absinthias
18.07.2011 20:26:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään kokemuksia kyseisestä bassosta? Harkinnassa olisi ostaa moinen mutta hinta on aika suolainen..

Johannes_t
18.07.2011 20:28:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huikean hyviä soittimia, kuten hinnasta voi päätellä. Kaikki luonnistuu, jos vaan Ibanezille tyypillinen ulkonäkö, tatsi (siro) ja soundi (transparentti) passaavat.

L.Ruoska
24.07.2011 12:42:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omaan makuuni paras mahdollinen beissi. Iban SR-kaula on paras soittaa. Wenge on mun lempimatsku. Säätöjä vaikka muille jakaa. What's there not to like? En omista mutta oon stedaillut joitain noita Prestige-bassoja ja omistanut muutaman japanialaisen SR-sarjaisen.

Normaalisukankuluttajan budjetilla en vain koe että on mitään järkeä maksaa soittimesta puoliakaan tuosta, käytettynä lähtee niin paljon parempia diilejä varsinkin jos osaa itse viritellä soittimiaan. Loppupeleissä kukaan ei kuule onko bassossasi wengeä vai basswoodia, soitettavuus on tärkein.
Miikss
24.07.2011 14:20:26

Itsekin tullut kuolattua viiskielistä versiota samasta beissistä. Mutta jospa tuota osais sen verran järkee käyttää, että sijoitan käytettyyn Prestigeen rahat kunhan joskus pääsee liika raha yllättämään.

Voitto Ankka
25.07.2011 10:25:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

absinthias: Onko kellään kokemuksia kyseisestä bassosta? Harkinnassa olisi ostaa moinen mutta hinta on aika suolainen..

Moro!

Mulla on kaksi kappaletta noita viiskielisiä eli SR5005E:tä. En minä tiedä mitä niistä pitäisi sanoa. Ne ovat juuri sellaisia kuin voi Ibanezin sivuilta lukea. Helpposoittoisia ja uskottoman monipuolisia säädöiltään. Sen lisäksi vielä hyvännäköisiä, jos noista muodoista sattuu pitämään.

Mun ensimmäinen "oikea" bassoni, siis ns. laatubasso, oli Ibanez SR800 joskus vuonna 1988 tai niillä main. Pitkän lenkin olen tehnyt eri soittimien kautta, mutta tuota SR:n kaulaa olen aina kaivannut ja nyt muutama kuukausi sitten tein paluun ruotuun kun Ibanez teki tarjouksen, josta ei voinut kieltäytyä.

Vaikka tuo SR800 tuntui laatupeliltä, ja sitä varmaan olikin, on tuo SR5005E kuitenkin ihan eri kaliberia. Rakenteeltaan jämäkämpi, osiltaan laadukkaampi. Toki tuohon hintaan on pakko ollakin. Ei tästä viestistä sulle mitään hyötyä ole. On ne hyviä bassoja. Osta pois.

j.

Pois alta vaan, nyt lasketaan, en pelkää ollenkaan!
absinthias
30.07.2011 09:35:39

Ostin pois kuleksimasta... Ei voi olla kuin tyytyväinen tuohon... Hyvä soittaa, hyvä saundi ja hieno ulkonäkö... :)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti