Muusikoiden.net
02.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Dvd opas
1
jonppis
12.07.2011 18:31:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HEI!

Mistä saisin suomenkielisen dvd oppaan basson soittoon? Kirjastosta löytyi jotain vanhoja mutta ne oli huonokuntoisia.. Kiitos Vastauksesta!!

Jesus Muerte
13.07.2011 17:26:34

No tää nyt ei ole DVD, vaan kirja+cd, mutta onpahan todella hyvä kuitenkin.

http://www.musiikkikullas.fi/produc … ?cPath=129_258_408&products_id=5266

Mulla itselläni on englanninkielinen versio, johon on koottu nuo kirjat osat 1-3 ja siellä kyllä riittää matskua pidemmällekin ehtineille. Lähtee kuitenkin aivan alkeista, joten on hyvä lähtökohta treenaamiseen.

Mun mielestä muuten nuo kirja+cd -muotoiset on käytettävyydeltään paljon parempia kuin DVD:t. DVD:tä pitää yleensä kelailla eestaas, jos jotain menee ohi, mutta kirjassa voi tuijottaa sitä nuottia/tabia tasan niin pitkään kuin tarvii.

J.Nikkanen
13.07.2011 17:38:03

Jesus Muerte: No tää nyt ei ole DVD, vaan kirja+cd, mutta onpahan todella hyvä kuitenkin.

Kyllä, tuo on hyvä kirja. Mulla löytyy myös tuo 1-3 lontoonkielellä, mutta ilmeisesti vain tuo ykkösosa on ainoa mikä on suomennettu? Jokatapauksessa se on jokaisen kotibasistin ehdoton pakkohankinta kirjahyllyyn.

Ja kohta joku "pro" tulee kertomaan että asiahan ei todellakaan ole näin.
epätoivoinen basisti, eikä edes renttu
pehko
13.07.2011 19:23:26

Jesus Muerte: No tää nyt ei ole DVD, vaan kirja+cd, mutta onpahan todella hyvä kuitenkin.

http://www.musiikkikullas.fi/produc … ?cPath=129_258_408&products_id=5266

Mulla itselläni on englanninkielinen versio, johon on koottu nuo kirjat osat 1-3 ja siellä kyllä riittää matskua pidemmällekin ehtineille. Lähtee kuitenkin aivan alkeista, joten on hyvä lähtökohta treenaamiseen.

Mun mielestä muuten nuo kirja+cd -muotoiset on käytettävyydeltään paljon parempia kuin DVD:t. DVD:tä pitää yleensä kelailla eestaas, jos jotain menee ohi, mutta kirjassa voi tuijottaa sitä nuottia/tabia tasan niin pitkään kuin tarvii.

en tiedä onko tämä vai jotain muita mitä olen kirjastosta lainaillu ja ketuttaa se, että niissä on pelkät nuotit eikä tabeja. wittu mie semmosista tiedä mitn.
Jesus Muerte
13.07.2011 22:11:31

pehko: en tiedä onko tämä vai jotain muita mitä olen kirjastosta lainaillu ja ketuttaa se, että niissä on pelkät nuotit eikä tabeja. wittu mie semmosista tiedä mitn.

Mitä tuossa äkkiä vilkaisin, niin näyttäisi että suurimmassa osassa juttuja on sekä nuotit että tabit. Joissakin jutuissa jostakin syystä sitten pelkät nuotit. Mutta hei, onpahan mahdollisuus opetella nuottien lukuakin samalla. Eihän siitäkään taidosta koskaan haittaa voi olla.

Warwickbass
13.07.2011 23:19:11

Tämä on paras video mitä tähän mennessä olen löytänyt.
Saa ilmeisesti tilattua myös dvd:nä, joten kannattaa kysellä kaikista bassokonservatorioista. Kaverilta saa oppia myös muihin lyömäsoittimiin.

Keikkaa pukkaa!!!

http://www.youtube.com/watch?v=WO_ZQACCiBg

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti