Muusikoiden.net
05.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bassocomboa vailla
1
Jagetze
24.03.2011 18:47:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan jo kelpo nuppikaappiyhdistelmän ja olisin hankkimassa varalle/toisen bändin treenikselle bassocomboa. Kertokaapa kokemuksianne hybrideistä verrattuna trankkuihin. Kokoluokkana mielellään mahdollisimman pieni, mutta tehoakin pitää olla reilusti. Esim Markbass mini cmd:t on ollu mielessä. Auttakee herraa hädässä!

Kiitos!

Etvi
24.03.2011 19:43:49 (muokattu 24.03.2011 19:46:35)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen testaamaan Genz Benzin shuttle-comboja, mikäli sellaisen saat jostain käsiisi. Itselläni on koti- / triokäytössä Shuttle 6.0-12T ja monin puolin olen tyytyväinen ollut. Laiskana roudaajana tuon kuskaaminen on melko kivaa, kun loota painaa vain ~15 kg. Soundin ja tehojen puolesta ei vielä ole myöskään valittamista ilmennyt. Markbassia kovasti näkyy myös kehuttavan ja vähittäismyynnissäkin niitä taitaa olla enemmän kuin GB:tä. Luulen että 700€+ hintaluokassa alkaa olla jo perusturvallinen taso merkistä riippumatta, eikä pettymyksiä luultavasti ole pahasti odotettavissa. Menee siis vähän fiiliskysymykseksi tämäkin, mikä itseäsi parhaiten miellyttää.

EDIT: Itse ostaisin torilta tuon kuljeksimasta ja möisin samaan hintaan eteenpäin, jos ei miellytä. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=507204

"Äänimies hoi, saisko vähän lisää akustiikkaa?"
Jagetze
27.03.2011 16:35:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vinkeistä! Eiköhän noista jo jotain saa aikaseks. Olen katsellu tota kyllä, mut voipi olla et tähän taloudelliseen tilanteeseen ei toi ihan vielä sovi.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti