Muusikoiden.net
09.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kataja guitars
1
poland
11.03.2011 14:51:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soittaako joku mahdollisesti Katajan Arin tekemällä bassolla? Kommentteja. Itse ostin Arilta pari viikkoa sitten sen rakentaman presarin, ja olen tykännyt kuin hullu puurosta.

okabass
11.03.2011 16:06:55

poland: Soittaako joku mahdollisesti Katajan Arin tekemällä bassolla? Kommentteja. Itse ostin Arilta pari viikkoa sitten sen rakentaman presarin, ja olen tykännyt kuin hullu puurosta.

Mulla on tilaus vaahtera Presarikaulalle. Saan varmaan kevään kuluessa. Olen kokeillut useampaakin Arin tekemää 7ender-kloonia. Laadukkaita, hyvistä puista tehtyjä, hyväsoundisia soittimia. Tulee mieleen hyvintehdyt 60-luvun pelit.

In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
doktorkoo
23.03.2011 10:33:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

okabass: Mulla on tilaus vaahtera Presarikaulalle. Saan varmaan kevään kuluessa. Olen kokeillut useampaakin Arin tekemää 7ender-kloonia. Laadukkaita, hyvistä puista tehtyjä, hyväsoundisia soittimia. Tulee mieleen hyvintehdyt 60-luvun pelit.

missäs hinnoissa tommonen presari liikkuu?

Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank http://www.myspace.com/themisbeats
okabass
23.03.2011 11:47:21 (muokattu 23.03.2011 11:51:27)

doktorkoo: missäs hinnoissa tommonen presari liikkuu?

En tiedä. Ilmeisesti menee bi-lateraalisella kaupalla. Mahdollisesti teen muutaman preampin (mm. Musari) ja kehitämme preampin.

Kehut eivät johdu tästä yhteydestä. Ne ovat oikeasti hyviä 7ender-klooneja. Jos tarvitsisin sellaisen, niin sieltä tilaisin. Arin perehtyneisyyttä asiaan kuvaa, että hän käyttää käsittääkseni niissä tuuma-mitoitusta.

MPU
23.03.2011 13:01:40

okabass: En tiedä. Ilmeisesti menee bi-lateraalisella kaupalla. Mahdollisesti teen muutaman preampin (mm. Musari) ja kehitämme preampin.

Kehut eivät johdu tästä yhteydestä. Ne ovat oikeasti hyviä 7ender-klooneja. Jos tarvitsisin sellaisen, niin sieltä tilaisin. Arin perehtyneisyyttä asiaan kuvaa, että hän käyttää käsittääkseni niissä tuuma-mitoitusta.

Mimmottinen premppi on suunnitteilla?
Marko

Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
okabass
23.03.2011 14:54:03 (muokattu 24.03.2011 09:03:34)

MPU: Mimmottinen premppi on suunnitteilla?
Marko

Se on vielä avoinna. Mahdollisesti lähtökohtana teen lootan, missä on erityyppisiä etusia (IC, FET, transistori, subminiatyyriputki jne.), jotka ovat vaihtokytkimellä valittavissa. Tällöin voi sokkotestata ja haarukoida, mikä toimii parhaiten eri soittimissa.

mikedik
19.04.2012 17:08:29

erittäin asiallinen kaveri. Tehnyt pariin kitaraani modauksia, aina onnistuneet hyvin. Työnjälki erittäin hyvää. Taksakin kohdallaan.

Le secret de Belle Vue
Jyräys
25.04.2012 10:44:36

Voin suositella kanssa. Ari osaa hommansa hienosti ja työn jälki
on erinomaista. Ja kaiken lisäksi todella mukava ihminen ja hyvä basisti.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti