Muusikoiden.net
02.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ibanezin vahvarit?
1
suti666
05.03.2011 11:43:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko Ibanezin vahvareista mihinkään?
Olen ajatellut lähitulevaisuudessa ostaa uuden vahvarin oon katellu tällasta

http://www.thomann.de/fi/ibanez_p5210_promethean.htm

onko kenelläkään kokemusta näistä ibanezin promethean sarjasta?
vai onko jollain parenpaa ehdotusta samallaisesta hintaluokasta?

soitan 6 kielisellä bassolla ja metalli painotteista musiikkia.

Haaveena ois ostaa ibanezin SR506 basso. =)
Kuuleman mukaan erittäin hyvä soitella =)

Tatu great
08.03.2011 23:02:17 (muokattu 08.03.2011 23:06:41)

Morjes.
Itelläni on ollu tuo promethean 5110 combo ny puolisen vuotta käytössä. Ihan asiallinen laitos on tuolla yhelläkin elementillä, enkä oikeestaan ymmärrä miks tästä on tehty tuo 2*10 versio. Ite jos tartten isompaa saundia niin nyppäsen tuosta ton nuppiosan irti ja lyön sen 4*10 4ohm kaappiin kiinni. Se on tuon combon paras puoli, että saman nupin saa messiin helposti muitakin kaappeja käyttäessä. Tehon puolesta tuosta loppuu äkkiä headroom kesken 8 ohm kuormalla, mikä on visiin ollu muittenki modernien hakkuripäätteitten ongelma. Iso plussa Vibe saundisäätösysteemi. Se toimii oikeasti vaikka vaikuttikin aluksi epäilyttävältä.
Kokonaisuutena tuo on kätevä ja kevyt laite millä pärjää hyvin perus kevyemmissä soittohommissa. Siillä saa ruuvattua saundia hyvin ja linjalähtökin on yllättävää kyllä kohinaton. Se on kuitenkin digitaalinen moderni laite, mikä on plussaa ja miinusta riipuen millasta musaa ja miten soittaa. Metalli musassa tuo combo ei kylläkään oo omimmillaan, enkä usko että tuo isompi versio sen paremmin toimis.

"Itsehän en pidä musiikista. Tutkin sitä." -Vanha etnomusikologien sanonta-
bändäri221
14.04.2011 00:14:34

Ostin viime viikolla Ibanez Promethean 5210-vahvistimen. On siinä todella yllättävän muhkea soundi noin pieneksi laitteeksi. Bändin kanssa en ole vielä ehtinyt testaamaan, mutta kotona olen löytänyt siitä jo sellaisen äänen, josta olen ikäni haaveillut. Erinomainen ratkaisu bassovahvistimeksi. Koska nupin saa irti, voi sen liittää suoraan PA-laitteisiin ja uskon siinä olevan silloin potkua metallimiehillekin, vaikka itse soitan vanhaa rockia, iskelmiä, pop-musaa ja vain vähän metallia. Syötän bassoa DR. 880-rytmikoneen läpi. Siellä on mahdollista muunnella ääntä mieleisekseen, koska siinä on kitara/basso-efekti mukana.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti