Muusikoiden.net
04.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Warwick WCA 811 ND
1
bassisti
22.01.2011 17:22:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjensta,

Tämmönen pistää silmään lähinnä hyvän hintansa puolesta - löytyykö keltään käytännön kokemusta? Tarkoitus olisi saada MB LM 800 tube vehkeelle kaveriksi isompi komero, nyt käytössä pikku 2x10 MB jonka voisi jättää pizzerian nurkka vedoille ja tätä tymistellä isommilla paikoilla ja reeniksellä muiden kiusaksi. Eritoten vähän arveluttaa nää neodymium elementit, kun on tottunut perinteikkäämpien elementtien kanssa soitteluun ja tossa pikku MB:ssäkin hieman oudoksutti yllättävänkin tiukka ja jotenkin kompressoitu soundi.

Auttakaapa veljeä mäessä!

- santtu

Sir Härö
22.01.2011 17:33:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollut wca 411nd ja voin kertoa että kyseinen kaappi pesee kaikki vastaavat joita olen koittanut. luulisin että 811 pesasee muut 8x10" kaapit samalla tavalla. siis mikäli soitat muuta kuin hunppaa tahi rokettirollia.

Yllä olevalla faktalla ei ole mitään tekemistä kirjoittajan mielipiteen kanssa.
bassisti
22.01.2011 18:17:05

No sepä se, oma musatyyli on keveämmästä päästä. Yks kaverini oli tehnyt rundin käyttäen kahta tällasta 811 ja meinasi että hänen mielestään paljolti saman tuntuinen kun Ampegin rantasauna - ja siitä kyllä tykkään. Ainoa oikea tapa se kait olisi että pääsis testaamaan jossain mutta sitä mahdollisuutta ei taida olla.

Sir Härö: Mulla on ollut wca 411nd ja voin kertoa että kyseinen kaappi pesee kaikki vastaavat joita olen koittanut. luulisin että 811 pesasee muut 8x10" kaapit samalla tavalla. siis mikäli soitat muuta kuin hunppaa tahi rokettirollia.

bassisti
24.01.2011 17:16:07

Edelleen kaipaisin kokemuksia jos sellaisia porukalta löytyy. Nöyrästi kiitosta!

bassisti: No sepä se, oma musatyyli on keveämmästä päästä. Yks kaverini oli tehnyt rundin käyttäen kahta tällasta 811 ja meinasi että hänen mielestään paljolti saman tuntuinen kun Ampegin rantasauna - ja siitä kyllä tykkään. Ainoa oikea tapa se kait olisi että pääsis testaamaan jossain mutta sitä mahdollisuutta ei taida olla.

bize
24.01.2011 19:51:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos perinteisyys ja Ampegkiehtoo, niin tuskinpa tuota komeroa kannattaa pelkän hinnan takia ostaa, harmittaa kuitenkin myöhemmin. Laita ensin sama raha kiinni vaikka ampegin "puolikkaaseen rantikseen" (410HE) ja sit myöhemmin toinen samanlainen.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti