Muusikoiden.net
07.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Trace Elliot V-type V4
1
flowerpower
18.01.2011 12:43:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään kokemusta Trace Elliotin putkistyrkareista? Jos verrataan ampegiin tai Orangen vastaaviin? Onko Trace Elliotin kaapit hyvä soundisia?

JPHe
18.01.2011 13:08:38

flowerpower: Onko kellään kokemusta Trace Elliotin putkistyrkareista? Jos verrataan ampegiin tai Orangen vastaaviin? Onko Trace Elliotin kaapit hyvä soundisia?

Mulla oli 90-luvulla twin tube. Soundista tykkäsin, hurina oli yllätävän kova. Ei ollut silloin vertailuvahvareita lähettyvillä, joten vertailua en osaa tehdä.

Windreaper
18.01.2011 13:57:21

Mulla oli kans Twin Valve. Hyvää ja suhteellisen puhdasta putkisaundia, ei välttämättä mikään rokkikone. EQ oli kiva.

nro5
18.01.2011 14:19:58

Mulla on ollut vuosia käytössä Quatra valve. Loistava laite. 220 wattia ja paljon headroomia. Säädöistä riippuen tuosta saa ulos kovallakin äänenpaineella melko vähän kompressoitunutta soundia. Kaapin herkkyydestä riippuen Quatra tuottaa myös hyvää rokkisäröä (esim. Ampegin 2X15), mutta rantasaunalla ei Quatran pääteputkia saa säröytymään ilman henkilövahinkoja. :-)

Noi V-sarjan putkinupit on käsittääkseni enemmän vintagesoundisia, ja siten melko erilaisia kuin Twin/Quatra/Hexavalvet.

chief
18.01.2011 15:50:03

Muutama vuos sitten kokeilin pikaisesti V6-nuppia. Soundi oli vintage-henkinen, botnekas ja tummahko. Etunen taitaa olla Fender-tyyppinen. Meinasin ostaa pois mutta laite oli viallinen eikä kauppoja syntynyt.

"It's the ear, not the gear. "
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti