Muusikoiden.net
11.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Warwick WCS411PRO ?
1
taivaanpukki
29.12.2010 20:23:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näyttää olevan Thomanilla sopivalla hinnalla:

http://www.thomann.de/fi/warwick_w411pro.htm

Onko kellään kokemuksia kaapista? Onko alennuksessa koska on p..ka vai uuden malliston tieltä poistumassa? Mielipiteitä kaapista gitosh!!

Jonde78
29.12.2010 21:00:43

Mulla sama kaappi itseasiassa mietittänyt, muualla tuntuu olevan 200e kalliimpi. Arvosteluita kyseisestä kaapista ei oikein löydy. Eli onko jollain kokemuksia?

mtnen
29.12.2010 21:21:53
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuten ok kaappi, mutta jossain 100 herzin kieppeillä se puskee niin lujaa, että soundi menee mömmöksi. Jos nupissa on hyvä eq, niin tuon saa kompensoiduksi. Joku joskus mainitsi, että refleksiaukot tukkimalla tilanne paranee, mutta mulla se ei auttanut.

Siderocks
29.12.2010 22:40:03

Mullon moinen ja varsin hyvä vehe. Nyt on näköjään hyvä tekosyy hommata toinen.

"Pullo viinaa päivässä vähentää merkittävästi riskiä kuolla vanhuuteen" -minä itse
Tsephyr
31.12.2010 16:26:36

Mitä hittoa? Minkäköhä takia ne nuita puol ilmaseks myy?

JussiKoo
31.12.2010 17:46:05

Jostain syystä Thomann on tehnyt todella agressiivisia tarjouksia Warwickin kamoista jo hetken aikaa. Todellisia syitä ei voi kuin arvailla.

"Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010)
Siderocks
01.01.2011 09:14:10

Warwickilla on tulossa uutta vahvistingearia tässä tammikuun aikana. Selittänee Thomannin usean kk:n aikaset polkuhinnat tietyissä tuotteissa.

"Pullo viinaa päivässä vähentää merkittävästi riskiä kuolla vanhuuteen" -minä itse
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti