Muusikoiden.net
06.12.2016

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aloittelija, bassovahvistin! (taasko?)
1
dinghie
26.12.2010 20:27:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mörör!
Sainkin tässä joululahjaksi hartaasti toivomani Wolfin 5-kielisen bassonhirmun, mallia en tietenkään ignoranttina aloittelijana tiedä. Tarkoituksenani olisi läiskytellä funkkia, bluesia, rokkia ja hewimedalia TÄYSIÄ, niin että naapuritkin kuulevat parantavat säveleni.
Entisestään on kitara ja kitaravahvistin, jolla ei testieni ja lukemani perusteella bassosta kovinkaan hienoa ääntä saada irti. Joten nyt olisikin hakusessa maksimissaan 200 euron hintainen basarivahvistin! Thomannilta jotain olen katsonut, ja lukenut internetistä isoilta pojilta että saisi olla 100-wattinen minimissään, jos joskus meinaan bändihommia duunailla. Kaverilla on Harley Bentonin 110w, mutta jostain syystä en uskaltaisi semmoista tilata.
Pähkinänkuoressa, kertokaa minulle 0-200 euron hintaista hyvä-semihyvä -akselilla olevaa bassovahvaria. Myös käytetyt kelpaa, jos joku torilta sellaista tietää.

Otsikossa suluissa sijaitseva "taasko?" -teksti on pistetty siihen sen takia, etten haullakaan löytänyt tästä olevaa aihetta. Enkä myöskään silmäillessäni tämän osaston sivuja. Anteeksi jos olen erehtynyt.

"jos rapakon alla tuhisee nuotio, kummasti rengas löystyy oviaukon ympärillä." -rojekti
TommiW.
26.12.2010 20:36:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hops, torilta esim. tommottisia:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=479547
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=477354
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=476956

ja etenkin tossa

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=480060

Peavey painaa n. miljoona kiloa, mutta on pirun kestävä, ja ainakin meitsi diggailee noitten vanhojen pevikoiden soundia ihan sata-nolla.

Tommihan vois kirjata artikkeleihin "Tombon naislista part. 1.". "Tämä nainen tuli mulle Virosta. Pari tuntia panemista, yksi lapsi ja kuppa. Jotenkin kuitenkin vähän yläkireä selvinpäin, siks meni kiertoon." - Pekezu
JussiKoo
26.12.2010 20:41:25

"Logistiikkafirmalle" ääni täältä. Kannattaa ostaa pian pois. Nuo ei kauaa torilla vanhene.

"Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010)
Nazareth
26.12.2010 21:54:05

Rock-Ola: "Logistiikkafirmalle" ääni täältä. Kannattaa ostaa pian pois. Nuo ei kauaa torilla vanhene.

Ääni täältä myös. Hyviä pelejä kaikki.

Sitkeä rotta. Aina ei voi voittaa. Nää soi.
anapena
26.12.2010 23:40:09 (muokattu 26.12.2010 23:41:50)

Isommat Fenderin Rumblet on kehuttuja, mutta ne paukkuvat uutena sun budjetista ulos. Mun tekis ittenikin mieli hakea tuo Peavey pois...mut en taida jaksaa, siistin näkönenkin vielä! Ja on aiheesta ollut keskustelua ennenkin, ei vaan sattunu sopivat hakusanat ja osastot...

PasiB
26.12.2010 23:40:13

Peaveylle ääni täältä, mulla oli tuollainen aikanaan ja hyvin pelasi ja jytisi.

dinghie
27.12.2010 15:55:54

Voi kyrpae, tuo Peavey himottaisi nyt itseänikin aika muchos grandesti, mutta olosuhteiden ja suhdanteiden vuoksi en sitä voi edes ostaa. Ärrh.

"jos rapakon alla tuhisee nuotio, kummasti rengas löystyy oviaukon ympärillä." -rojekti
anapena
27.12.2010 17:30:53 (muokattu 27.12.2010 17:31:14)

Linkattu HH oli edukas. Siitä saa varmaan saman joskus myöhemmin. Liftaat Hankoon ja takas...

poppamies
27.12.2010 18:03:33 (muokattu 27.12.2010 18:03:44)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PasiB: Peaveylle ääni täältä, mulla oli tuollainen aikanaan ja hyvin pelasi ja jytisi.

Kyllä tuo Peavey on paras vaihtoehto mainituista. vetäisin mukisematta pubikeikan vaikka huomenna tuollaisella jos olisi pakko.

G strings are for strippers
J.Nikkanen
27.12.2010 18:22:22

poppamies: Kyllä tuo Peavey on paras vaihtoehto mainituista. vetäisin mukisematta pubikeikan vaikka huomenna tuollaisella jos olisi pakko.

Viime keikasta on jo niin paljon aikaa, että voisin vetää pubikeikan vaikka ilman vahvaria, kunhan vaan pääsis fiilisteleen. No jopas, asiasisältö täysi nolla. Öh, Peavey!

Bassomurahdus.
dinghie
27.12.2010 18:44:41

whoresman: Voi kyrpae, tuo Peavey himottaisi nyt itseänikin aika muchos grandesti, mutta olosuhteiden ja suhdanteiden vuoksi en sitä voi edes ostaa. Ärrh.

Sanat takaisin ja virsu lipsumaan, Peaveyn otan! Aukeni uusia ulottuvuuksia sittenkin, kiitos teille avusta!

JussiKoo
27.12.2010 18:57:33

whoresman: Sanat takaisin ja virsu lipsumaan, Peaveyn otan! Aukeni uusia ulottuvuuksia sittenkin, kiitos teille avusta!

Hienoa. Ja kun hyvin pidät, siitä pääsee eroon helposti, jos isompaa läjää joskus kaipaat.

"Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti