Muusikoiden.net
04.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cort Curbow 5?
1
bassman93
08.12.2010 21:37:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs olin ajatellut laittaa vielä 5-kielisen basson kutiteltavaksi ja olen selaillut eri vaihtoehtoja warwickistä ibaneziin ja sitte tuli tämä cortin currijousi. Onko kellään kokemuksia näistä kamppeista ja minkälaisia ne ovat soittaa? Kaula ainakin näyttää iha suht jämerältä ja ajattelin että meneekö se kuinka kiekuralle suomen ilmastossa?

Kertokaahan!

emBBo
08.12.2010 23:58:57 (muokattu 08.12.2010 23:59:25)

Ei ole oikein mitään kunnon testejä soitettu, mutta joskus kokeilin käytettynä jossain ja kaula oli ihan kelpo, soundi tosin vähän nuhjuinen.

E: muokkausta

bassman93
09.12.2010 18:04:59

emBBo: Ei ole oikein mitään kunnon testejä soitettu, mutta joskus kokeilin käytettynä jossain ja kaula oli ihan kelpo, soundi tosin vähän nuhjuinen.

E: muokkausta

Itelle on aika tärkiää että kaulan ja käden yhteistyö on saumatonta mutta nuita yksilöitä ei taida päästä testailemaan oikeen missään lähistöllä ja tilauskin pitäisi tehdä saksasta asti

emBBo
09.12.2010 18:43:53

Itse en kyllä mitään enää tilaa ulkomailta ennenkuin olen kokeillut, perseestähän se on kun tilaat hienon / kalliin instrumentin mutta se ei istukkaan käteesi.

Knoppix
09.12.2010 21:37:36

emBBo: Itse en kyllä mitään enää tilaa ulkomailta ennenkuin olen kokeillut, perseestähän se on kun tilaat hienon / kalliin instrumentin mutta se ei istukkaan käteesi.

Ainahan sen voi palauttaa... ;)

"Minun tiedetään menettäneen malttini, kun asiat eivät ole menneet suunnitelmieni mukaan."
Antti1
09.12.2010 21:39:03

Knoppix: Ainahan sen voi palauttaa... ;)

Eikä tommonen nyky-Curbow oo edes kalliskaan, vaan halpa. Hienoudestakin jotkut hölmöt on eri mieltä. :P

PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE!
emBBo
09.12.2010 22:38:20

Itte suosin tota rakasta Warwickiä :)

bassman93
12.12.2010 22:07:08

emBBo: Itte suosin tota rakasta Warwickiä :)

Itelläniki on iha "työvehkeenä" tuo fenderin amerikan strato, joka on kyllä vähintään yhtä rakas :D mutta iha huvin ja urheilun vuoksi aattelin laittaa vielä viis kielisen ja tuo curbowi näytti juuri semmoselta meikäläisen kukkarolle ja silmälle sopivalta nii päätin kysellä vähä mitä muut on ollu mieltä siittä ;)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti